مشارکت بیش از 35 درصدی اساتید دانشگاه الزهرا در آموزش های مجازی

به گزارش وبلاگ همصحبت، دانشگاه الزهرا بیان کرد بیش از 35 درصد اعضای هیات علمی این دانشگاه در آموزش های مجازی و الکترونیکی دانشجویان مشارکت کردند.

مشارکت بیش از 35 درصدی اساتید دانشگاه الزهرا در آموزش های مجازی

به گزارش وبلاگ همصحبت، دانشگاه الزهرا اعلام نمود؛ پس از ورود ویروس کرونا و الزام به تعلیق کلاس های حضوری به دلیل رعایت الزامات بهداشتی از هفته دوم اسفند ماه جاری برای 786 استاد و 8555 دانشجو تعداد 2249 درس در سامانه آموزش الکترونیک(lms) کلاس آموزشی تعریف شده است و کلاس های آموزش همزمان نیز برگزار گردید.

بر این اساس، حدود 35 درصد از اساتید دانشگاه الزهرا آموزش در قالب کلاس آنلاین همزمان را انتخاب نموده اند و 65 درصد دیگر از سامانه lms برای این منظور استفاده می نمایند.

در این طرح که با استقبال گسترده اساتید و دانشجویان روبرو شده است اساتید بدون از دست دادن زمان، کلاس های خود را همانند قبل با انسجام و براساس روال آموزشی دنبال نموده اند.

دانشگاه الزهرا اعلام نمود؛ مشارکت گسترده اساتید و دانشجویان و برگزاری منظم درس های تعریف شده در نیم سال دوم 98-99 نشان از عزم همگانی این دانشگاه برای گسترش علم و دانش و انجام رسالت های آموزشی و تربیتی دارد.

همچنین مشارکت اعضای هیات علمی در بعضی دانشکده ها مانند دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه در حدود 89 درصد رضایت بخش است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا، مرکز آموزش های مجازی دانشگاه روزانه جوابگوی اساتید و دانشجویان برای حل مسائل ایشان برای کار با سامانه آموزش است. همچنین این دانشگاه آماده همکاری با سایر دانشگاه ها و موسسات آموزشی برای انتقال تجربیات خود در این خصوص می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشارکت بیش از 35 درصدی اساتید دانشگاه الزهرا در آموزش های مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بیش از 35 درصدی اساتید دانشگاه الزهرا در آموزش های مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید