مجتمع تجاری پلاتین یکی از برترین مراکز خرید تهران به شمار می رود

به گزارش وبلاگ همصحبت، سیری در ایران/ براساس گزارش و خبرهای منتشر شده، مجتمع تجاری پلاتین یکی از برترین مراکز خرید تهران به شمار می رود.

مجتمع تجاری پلاتین یکی از برترین مراکز خرید تهران به شمار می رود

مجتمع تجاری پلاتین ساختمانی با کاربری تجاری در زمینی با کاربری تجاری در تهران است. مجتمع پلاتین سنتر در سال 1397 به بهره برداری رسید. این مجموعه 123 واحد تجاری و 200 واحد پارکینگ در 8 طبقه را داراست. بعلاوه، این مجتمع شامل امکاناتی چون سینما، فودکورت، مجموعه رستوان ها، تالار پذیرایی و…هست. ساختمان آن مشتمل بر دو بخش اصلی است؛ بخش اول یک فروشگاه بزرگ طبقاتی و بخش دوم شامل یک مرکز خرید بزرگ Mall هست. بعلاوه، علاوه بر کاربری های تجاری، کاربری های مختلف دیگری مانند رستوران و فضاهای تفریحی هم دارد.

مجتمع تجاری پلاتین در زمینی به مساحت تقریبی 63/10552 متر مربع از سه طرف به بلوار فرحزادی، خیابان سیمای ایران و بلوار محدود شده و از نظر معماری فرصتی منحصر بفرد جهت ارائه فرعی مناسب و در خور توجه را ایجاد کرده است. معماری این مجموعه مخلوط بهم پیوسته ای از گنبد ناقص با منشوری با مقطع قطاعی حجم کاملا مدرنی را بوجود آورد. عنصر اصلی شکل دهنده فضاهای داخلی، حفره بزرگی بوده که به مثابه مرکزیت سیرکولاسیون داخل حجم عمل می نماید و عملاً چرخش و مراحل فضایی حجم با نرمی مارپیچی متأثر از ساختار و کالبد این حفره مرکزی است.

منبع: همگردی

به "مجتمع تجاری پلاتین یکی از برترین مراکز خرید تهران به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع تجاری پلاتین یکی از برترین مراکز خرید تهران به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید