قلم قرمز کمیته فنی فدراسیون تکواندو روی نام برترین مربی ایران، سلطانی در آستانه جایگزینی خانلرخانی

به گزارش وبلاگ همصحبت، شنیده می گردد با وجود نتایج درخشان پیغام خانلرخانی با تیم ملی پاراتکواندو، کمیته فنی فدراسیون تکواندو روی نام او قلم قرمز کشیده است.

قلم قرمز کمیته فنی فدراسیون تکواندو روی نام برترین مربی ایران، سلطانی در آستانه جایگزینی خانلرخانی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ همصحبت، پس از برگزاری جلسات کمیته فنی فدراسیون تکواندو و آنالیز برنامه های نامزدهای راهنمایی تیم های ملی، اسامی کادر فنی تیم های ملی به زودی از سوی فدراسیون تکواندو اعلام خواهد شد.

شنیده ها حاکی از آن است که پیغام خانلرخانی، برترین مربی چند سال اخیر تکواندوی ایران با وجود نتایج درخشان در بخش باشگاهی و تیم ملی پاراتکواندو در پارالمپیک 2020 توکیو، جایی در میان این انتخاب ها ندارد.

خانلرخانی در عین جوانی، تجربه بالایی در مربیگری دارد و با هفت قهرمانی، پُرافتخارترین مربی حال حاضر لیگ برتر است. وی در جام باشگاه های آسیا نیز چهار بار به مقام قهرمانی دست یافته است و مدال طلای جام جهانی 2018 را نیز در کارنامه دارد. خانلرخانی در سال های 2014 و 2016، در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم ملی ایران نیز روی سکوی قهرمانی ایستاد و در روزهای ناکامی تکواندو، پیروز به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره در پارالمپیک 2020 توکیو شد.

خانلرخانی یکی از سرمایه های تکواندو ایران است، اما باید پرسید با کدام علت منطقی از سوی کمیته فنی برای ادامه همکاری با تیم ملی پاراتکواندو نمره منفی گرفته است؟ با حضور مردان فنی چون هادی ساعی، هادی افشار، اصغر رحیمی و فیض الله نفجم، انتظار نمی رود چنین تصمیمی بحث برانگیزی گرفته گردد.

شنیده می گردد مسائل شخصی سرپرست دبیری فدراسیون با خانلرخانی، در گرفتن چنین تصمیمی دخیل بوده و همین موضوع باعث شده است تا سایر اعضای کمیته فنی هم با او همراهی نمایند. این دست برخوردها، راه تکواندو را که متولیان فعلی اش با هدف ساختن آینده وارد گود شده اند، به بیراهه خواهد کشاند.

به نظر می رسد مرتضی سلطانی مربی بااخلاق و توانمند تکواندو ایران گزینه جایگزینی خانلرخانی در تیم ملی پاراتکواندو خواهد بود. اتفاقی که قطعاً با توجه به شایستگی های سلطانی و امکان همکاری او در تیم های ملی، چندان به نفع این مربی نیز نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قلم قرمز کمیته فنی فدراسیون تکواندو روی نام برترین مربی ایران، سلطانی در آستانه جایگزینی خانلرخانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلم قرمز کمیته فنی فدراسیون تکواندو روی نام برترین مربی ایران، سلطانی در آستانه جایگزینی خانلرخانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید