عواقب مصاحبه جنجالی لوکاکو، خط خوردن نام روملو از فهرست چلسی

به گزارش وبلاگ همصحبت، نام مهاجم بلژیکی چلسی از فهرست این تیم برای بازی با لیورپول در لیگ برتر انگلیس خط خورده است.

عواقب مصاحبه جنجالی لوکاکو، خط خوردن نام روملو از فهرست چلسی

به گزارش وبلاگ همصحبت، روملو لوکاکو که اخیراً مصاحبه ای مفصل و جنجالی از او به وسیله شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا منتشر شد که در آن از وضعیتش در تیم چلسی ابراز نارضایتی کرد و از علاقه اش برای بازگشت به اینتر سخن گفت، حالا خبر می رسد که این مصاحبه پرسر و صدا عواقبی هم برای او به همراه داشته است.

شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس و نشریه سان گزارش دادند؛ نام روملو لوکاکو در فهرست تیم چلسی برای رویارویی امشب (یکشنبه) با لیورپول در هفته بیست ویکم لیگ برتر انگلیس نیست. این دو رسانه در حالی این خبر را منتشر نموده اند که هنوز فهرست اولیه چلسی برای بازی با لیورپول منتشر نشده است.

توماس توخل سرمربی آبی پوشان لندنی در کنفرانس خبری پیش از بازی با لیورپول به مصاحبه جنجالی مهاجم بلژیکی اش واکنش نشان داد و گفته بود: با لوکاکو بی پرده و پشت درهای بسته صحبت خواهیم کرد. (از تماشا این مصاحبه) تعجب می کنم چون روملو را ناراضی نمی بینم. ما این مصاحبه لوکاکو را دوست نداریم، چون این مصاحبه سر و صدایی به همراه دارد که ما به آن احتیاج نداریم و برای مان مفید نیست.

لوکاکو که این فصل به علت مصدومیت بازی هایی را از دست داده، تا کنون در 18 بازی برای چلسی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن هفت گل، دو پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عواقب مصاحبه جنجالی لوکاکو، خط خوردن نام روملو از فهرست چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عواقب مصاحبه جنجالی لوکاکو، خط خوردن نام روملو از فهرست چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید