سولشر: همواره از لحظات بحرانی عبور نموده و به خوبی با شرایط جنگیده ام

به گزارش وبلاگ همصحبت، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل تاتنهام صحبت های جالبی را عنوان کرد.

سولشر: همواره از لحظات بحرانی عبور نموده و به خوبی با شرایط جنگیده ام

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی وبلاگ همصحبت، اوله گنار سولشر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که در شرایط سختی به سر می برد و در صورت باخت مقابل تاتنهام در لیگ جزیره به احتمال فراوان از نیمکت شیاطین سرخ اخراج خواهد شد، در کنفرانس قبل از بازی مقابل تاتنهام اظهار کرد: هفته سختی بود. ما باید با نتیجه و عملکرد خود در بازی با لیورپول کنار می آمدیم. این را می دانیم که عملکرد خوبی مقابل لیورپول نداشتیم. باید در بازی بعدی خود شرایط را تغییر داده و مسائل را به چالش بکشیم. در تمرینات، هفته خوبی را سپری کردیم.

او ادامه داد: نقدها کاملا درست هستند و ما اصلا عملکرد قابل قبولی مقابل لیورپول نداشتیم. باید ببینیم که چرا چنین عملکردی داشتیم و چرا شرایط آن طور پیش رفت. در ابتدا یک فرصت گلزنی داشتیم، اما پس از آن گل اول را دریافت کردیم. می خواستیم شرایط را تغییر دهیم و مقابل یک تیم بسیار خوب، عملکرد دیوانه وار و آشفته ای داشتیم.

سولشر درباره صحبت با فرگوسن پس از این شکست اظهار کرد: صحبت های کوتاهی با یکدیگر داشتیم. در این جا لحظات بدی را چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی، سپری نموده ام. در این باشگاه با شکست روبرو شده ام و از زمانی که به عنوان سرمربی حضور داشته ام، حداقل 3 بحران را پشت سر گذاشته ایم؛ چیزی که می توانم بگویم این است که همواره از لحظات بحرانی عبور نموده و به خوبی با این شرایط جنگیده ام.

بیشتر بخوانید

  • خشن ترین منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سولشر: همواره از لحظات بحرانی عبور نموده و به خوبی با شرایط جنگیده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولشر: همواره از لحظات بحرانی عبور نموده و به خوبی با شرایط جنگیده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید