شهرهای کوچک هم به ترافیک دچار شدند؛ این بار تربت حیدریه

به گزارش وبلاگ همصحبت، شهردار تربت حیدریه با بیان اینکه هم اکنون شمار خودروهای پلاک تربت حیدریه با استناد آمار پلیس راهور نزدیک به 50 هزار دستگاه است، گفت: به همین علت شاهد تردد بالای خودروهای شخصی و ترافیک سنگین در این منطقه بیشتر از سایر شهرستانهای دیگر خراسان رضوی هستیم.

شهرهای کوچک هم به ترافیک دچار شدند؛ این بار تربت حیدریه

به گزارش وبلاگ همصحبت، وحید فرخ تبار در این باره اضافه کرد: با توجه به اینکه از تعداد خوروهای غیر پلاک تربت حیدریه بی اطلاع هستیم اما در خوشبینانه ترین حالت بعضی خانوارها دارای 2 دستگاه خودرو و مشکل تردد و راه بندان را در شهرستان تربت حیدریه ایجاد نموده است.

او از ترددهای درون شهری با خودروهای شخصی به عنوان معضل بزرگ این خطه یاد کرد و گفت: برنامه ما برای برطرف آن توسعه مسیرهای دوچرخه رو و تشویق شهروندان به دوچرخه سواری و بعلاوه استفاده از وسایل نقلیه عمومی است.

شهردار تربت حیدریه اضافه کرد: با صرف 6 میلیارد ریال اعتبار یک مسیر دوچرخه رو به طول هزار متر در بلوار نو ولیعصر(عج) تربت حیدریه اجرا شده است و توسعه فضاهای دوچرخه رو از برنامه های در حال اجراست.

فرخ تبار گفت: طبق سرشماری سال 1395 اگر حتی جمعیت 225 هزار نفری شهرستان را ندیده بگیریم و تنها به جمعیت 130هزار نفری شهر تربت حیدریه اکتفا کنیم، باید در نظر داشت به علت اقتصاد وابسته به کشاورزی و البته بسیار فعال این خطه، جمعیت صبح با جمعیت شب آن تقریبا نزدیک 2 برابر متغیر است.

منبع: همشهری آنلاین

به "شهرهای کوچک هم به ترافیک دچار شدند؛ این بار تربت حیدریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای کوچک هم به ترافیک دچار شدند؛ این بار تربت حیدریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید