سارا و نیکا چقدر بزرگ شدند !

به گزارش وبلاگ همصحبت، خبرنگاران:سارا فرقانی بازیگر نقش دختر نقی در مرکز است که با انتشار آخرین استوری بزرگ شدن خود را به نمایش گذاشت !

سارا و نیکا چقدر بزرگ شدند !

سارا و نیکا فرقانی بازیگران دو قلوی مرکز هستند که هنوز هم خیلی ها سارا و نیکا با همان نقش دختران نقی می شناسند البته به جز فالوور هایی که این سارا و نیکا را دنبال می نمایند و از قر و اطوار هایشان باخبرند.سارا و نیکا با حواشی زیادی رو به رو شدند . سارا و نیکا با ویدیو های مختلف با واکنش کاربرانشان رو به رو شدند.

سارا فرقانی در کل روحیه آرام تری نسبت به خواهرش دارد و حضور کمرنگ تری هم در اینستاگرام دارد اما با این حال هر دوی آن ها نزدیک به یک میلیون فالوور دارند که واقعا جای سوال دارد که با وجود فعالیت خیلی خیلی کم این دو چرا باز هم نگهشان داشته اند؟!

سارا و نیکا با آبروریزی هایی که یه مدتی داشتند از رسوایی عکس های برهنه در استخر مختلط تا قلیون و پارتی حسابی بر سر زبان ها افتاده بودند اما ظاهرا دیگر دست از حواشی برداشته و با احتیاط خیلی بیشتری تیپ می زنند و رفتار می نمایند. سارا خانم به تازگی استوری کوتاه از خود منتشر نموده آن را ببینید تا در ادامه توضیحات بیشتر را بدهیم.

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا

به "سارا و نیکا چقدر بزرگ شدند !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا و نیکا چقدر بزرگ شدند !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید