زیر 16 ساله ها آنالیزور تیم ملی والیبال بزرگسالان

به گزارش وبلاگ همصحبت، بازیکنان تیم ملی زیر 16 سال پسر ایران با حضور در تمرینات بزرگسالان که این روز ها در حال آماده شدن برای حضور در لیگ ملت های 2023 هستند، تمرینات آن ها را بررسی می نمایند.

زیر 16 ساله ها آنالیزور تیم ملی والیبال بزرگسالان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ همصحبت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ ملت های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه شروع می گردد و یکم مرداد با معرفی تیم های برتر به خاتمه خواهد رسید.

تیم ملی والیبال ایران که پنجمین حضور خود را در این رقابت ها تجربه خواهد نمود، تمرینات خود را از 27 فروردین ماه در سالن فدراسیون والیبال شروع کرد و این تمرینات همچنان در سالن فدراسیون والیبال ادامه دارد.

18 بازیکن در کوشش هستند تا جایگاهی در فهرست نهایی بهروز عطایی برای حضور در هفته نخست لیگ ملت ها داشته باشند و به همین علت با وجود فشار تمرینات همگی پر قدرت و با انرژی مطابق خواست کادر فنی پیش می روند.

بازیکنان تیم ملی زیر 16 سال پسر که به نوعی از تماشاگران ثابت تمرینات بزرگسالان هستند در این روزها با برگه هایی در دست براساس خواست سرمربی شان و آموزش هایی که به آن ها داده شده بررسی خود از عمکلرد بازیکنان را ثبت می نمایند تا به این شکل توجه بیشتری به تمرینات داشته و به نکات جزیی تری پی ببرند.

این وظیفه مهم میان بازیکنان تقسیم شده و هر روز چهار بازیکن این فرصت را خواهند داشت تا بررسی خود را از تمرینات روی برگه ها ثبت نموده و در اختیار کادر فنی قرار دهند.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران تا خاتمه هفته ادامه دارد در خاتمه این مرحله بهروز عطایی 14 بازیکن ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت ها در ناگویا را انتخاب خواهد نمود تا روز پنج شنبه 11 خرداد ماه راهی ژاپن شوند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زیر 16 ساله ها آنالیزور تیم ملی والیبال بزرگسالان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیر 16 ساله ها آنالیزور تیم ملی والیبال بزرگسالان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید