راه اندازی سایت آنلاین شرکت سایپایدک

به گزارش وبلاگ همصحبت، مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: مشتری مداری محور اصلی گروه خودروسازی سایپا در ارائه خدمات پس از فروش است و اعتقاد داریم که بنگاه های مالی، بدون مشتری، دوام و ثباتی ندارند.

راه اندازی سایت آنلاین شرکت سایپایدک

به گزارش سایپانیوز، سید فخرالدین حیدری منش با بیان اینکه در دنیای فراوری و خدمات، آنچه اصل به شمار می رود، مشتری است، اظهار کرد: مشتری آینه تمام نمای یک بنگاه مالی است و سطح رضایتمندی او می تواند معیاری درست برای ارزیابی یک شرکت فراوریی خدماتی باشد.

حیدری منش با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ مشتری مداری در کشور عنوان نمود: ما باید مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار دهیم؛ چراکه بدون مشتری اصولا محصول و فراوری، معنا و صندلی خود را از دست می دهد؛ بنابراین برای رسیدن به این هدف سازمان ها می بایست فرهنگ مشتری مداری را در میان کارکنان خود ترویج دهند.

وی اضافه کرد: برای ایجاد فرهنگ مبتنی بر مشتری مداری ضروری است مدیران و صاحبان مشاغل، اطلاع رسانی موثر، همدلی با مشتری، به کارگیری پرسنل مسلط با فرهنگ مشتری مداری، سهولت تعامل مستقیم با مشتریان و جبران خسارت احتمالی به مشتری را در دستور کار خود قرار دهند.

حیدری منش ادامه داد: سایپایدک به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودرو های سبک فراوریی گروه خودروسازی سایپا و با در اختیار داشتن شبکه ای پویا و گسترده در سراسر کشور، سعی دارد تا با فراهم آوردن سهولت دسترسی مشتریان به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی، رضایت حداکثری آنان را فراهم آورد.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به راه اندازی سایت آنلاین این شرکت گفت: فروشگاه اینترنتی قطعات سایپا یدک امکانی جذاب برای خرید قطعات است و مشتری می تواند با مراجعه به سایت www.saipayadakonline.com و ثبت سفارش، قطعه مورد نظر خودرا در محل کار، منزل و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی ها در سراسر کشور دریافت نمایند.

منبع: فرارو

به "راه اندازی سایت آنلاین شرکت سایپایدک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سایت آنلاین شرکت سایپایدک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید