رادوشویچ: 4 سال انتظار برای دروازه بان اول شدن گویای همه چیز است، من و خانواده ام در ایران راضی هستیم

به گزارش وبلاگ همصحبت، دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چهار سال انتظار برای دروازه بان اول شدن گویای همه چیز است و این موضوع نشان می دهد که چقدر اشتیاق دارم.

رادوشویچ: 4 سال انتظار برای دروازه بان اول شدن گویای همه چیز است، من و خانواده ام در ایران راضی هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ همصحبت, بوژیدار رادوشویچ بعد حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس, درباره وضعیتش و اینکه گفته می گردد او گلر شماره یک فصل بعد پرسپولیس خواهد بود, گفت: زمان زیادی بود که منتظر این اتفاق بودم. بسیار خرسندم که مربی دروازه بانان مرا به عنوان گلر شماره یک انتخاب کرد. مهمترین چیز در زندگی یک فوتبالیست این است که مربی اش او را قبول داشته باشد. چیز زیادی نمی گویم، ولی چهار سالی که برای این اتفاق انتظار کشیدم, گویای همه چیز است و نشان می دهد که چقدر اشتیاق دارم. خیلی راضیم که شانس به من روی آورده است و می توانم در باشگاهی مثل پرسپولیس گلر اول باشم.

وی درباره مسائل اقتصادی و عدم دریافت مطالباتش در گذشته توضیح داد: این موضوع برخی وقت ها خسته کننده بود، ولی در حال حاضر شرایط خوب است.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آمادگی اش برای شروع مسابقات گفت: فکر می کنم برای بازی ها همه بازیکنان آمادگی بالایی دارند. امیدوارم بتوانیم مسابقات را ادامه دهیم و قهرمان شویم.

رادوشویچ راجع به سابقه حضور در پرسپولیس و ارتباطش با طرفداران خاطر نشان کرد: اگر بخواهم راستش را بگویم فکر نمی کردم مدت زیادی در ایران بمانم، اما در سال های اخیر اتفاقاتی راضی کننده رخ داد. من و خانواده ام در ایران راضی هستیم و این یک مسئله مهم است. از اینکه در ایران هستم، لذت می برم و طرفداران مرا متقاعد کردند که در ایران بمانم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رادوشویچ: 4 سال انتظار برای دروازه بان اول شدن گویای همه چیز است، من و خانواده ام در ایران راضی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادوشویچ: 4 سال انتظار برای دروازه بان اول شدن گویای همه چیز است، من و خانواده ام در ایران راضی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید