خنثی سازی نقشه اطلاعات سعودی در یمن

به گزارش وبلاگ همصحبت، خبرگزاری خبرنگاران-دستگاه های امنیتی دولت نجات ملی یمن اعلام کردند، توطئه دستگاه اطلاعاتی عربستان برای متشنج کردن چند استان یمن را کشف و خنثی سازی نموده است.

خنثی سازی نقشه اطلاعات سعودی در یمن

به گزارش خبرگزاری وبلاگ همصحبت،دستگاه های امنیتی دولت نجات ملی یمن امروز (سه شنبه) در بیانیه ای از شکست توطئه دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی خبر دادند.

در این بیانیه آمده: دشمن اقدام به عضوگیری برای تشکیل یک هسته و آماده کردن تعدادی خودروهای بمب گذاری شده و فرستادن آنها به استان های آزاد (استان های تحت کنترل دولت نجات ملی یمن) با هدف گشتن افراد بی گناه و بر هم زدن آرامش نموده بود.

در ادامه بیانیه مذکور اعلام شده: در چارچوب پیگیری فعالیت های دشمن، دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی مبنی بر اقدام دستگاه اطلاعاتی سعودی در عضوگیری از میان افراد خائن منافق در مأرب برای تجهیز سه خودروی بمب گذاری شده دریافت کردند تا با آنها اماکن حیاتی در امانه العاصمه و بعضی استان های آزاد را هدف بگیرند.

بر اساس این بیانیه، پیرو اطلاعات دریافت شده، دستگاه ها امنیتی اقدام به استقرار تیم های تحقیق، مهندسی و ضربت در مکان های مورد هدف و بالا بردن سطح آمادگی امنیتی و نیز ایجاد ایست های بازرسی کردند. در پی از این اقدامات، دست اندرکاران این خیانت که مرتبط با دستگاه اطلاعات سعودی بودند، شناسایی شدند. در رأس این افراد منافق ناجی علی سعید (فرمانده پلیس نظامی مأرب) ، منافق عدنان أحمد محمد الضیائی (افسر نیروهای امنیتی ویژه) و منافق مانع محمد یحیى سلیمان (رئیس بخش جنگ روانی منطقه سوم نظامی قرار داشتند.

در ادامه بیانیه مذکور اعلام شده، تمام ادله و اعترافات این هسته نشان می دهد که اطلاعات سعودی این نقضه جنایتکارانه را به یاری خیانتکاران منافق آماده نموده و از زنان نیز برای عبور خودروهای بمب گذاری شده از نقاط بازرسی استفاده نموده است.

دستگاه های امنیتی یمن در خاتمه از تمام کسانی که با دستگاه اطلاعات سعودی همکاری دارند، خواست خود را تسلیم دستگاه های امنیتی نمایند و در ادامه به خیانتکاران هشدار داد.

قرار است اعترافات مربوط به این هسته در ساعت پانزده عصر امروز (به وقت یمن) پخش گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "خنثی سازی نقشه اطلاعات سعودی در یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خنثی سازی نقشه اطلاعات سعودی در یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید