خبرگزاری فارس: مشارکت 40 درصدی در کشور و 30 درصدی در تهران تا ساعت 18 ، اصولگرایان پیشتازند

به گزارش وبلاگ همصحبت، فهرست وحدت اصولگرایان در تهران به سرلیستی محمدباقر قالیباف با اختلاف از سایر فهرست های انتخاباتی پیشتاز است.

خبرگزاری فارس: مشارکت 40 درصدی در کشور و 30 درصدی در تهران تا ساعت 18 ، اصولگرایان پیشتازند

به گزارش وبلاگ همصحبت، خبرگزاری فارس نوشت: مشاهدات میدانی در تهران و شهرستان ها حاکی از پیروزی نیروهای اصولگرا و کسب اکثریت کرسی های مجلس یازدهم شورای اسلامی است.

بنا بر این گزارش، فهرست وحدت اصولگرایان در تهران با اختلاف از سایر فهرست های انتخاباتی پیشتاز است. مشاهدات میدانی و آمارهای اولیه وبلاگ همصحبت حاضر در حوزه های رای گیری بیانگر اقبال 60 تا 70 درصدی رای دهندگان تهرانی به فهرست ایران سربلند به سرلیستی محمدباقر قالیباف دارد. این اقبال در مناطق مرکزی و جنوبی شهر بالاتر است و در شهرستان های حاشیه شهر تهران حتی به بیش از 80 درصد می رسد.

بعضی برآوردها تا ساعت 18 حکایت از مشارکت 39 تا 40 درصدی در کل کشور (23 تا 24 میلیون نفر) و بالغ بر 30 درصد در تهران در انتخابات امروز دارد. احتمال تغییر تا ساعت پایانی اخذ آرا وجود دارد.

با اعلام وزارت کشور انتخابات یازدهمین دوره محلس شورای اسلامی که از 8 صبح امروز آدینه دوم اسفندماه شروع شده است ابتدا تا ساعت 20 و سپس برای دومین بار تا ساعت 22 تمدید شد.

آنالیز ها و مشاهدات وبلاگ همصحبت فارس در حوزه های انتخابیه و صندوق های اخذ رای در سراسر کشور نشان می دهد نامزدهای اصولگرا پیروز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

بر این اساس اکثریت کرسی های مجلس در اختیار اصولگرایان و پس از آن به ترتیب اصلاح طلبان و مستقلین در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. خبرگزاری فارس نمودار زیر را به عنوان نتایج انتخابات بر اساس مشاهدات وبلاگ همصحبتش منتشر نموده است:

منبع: همشهری آنلاین

به "خبرگزاری فارس: مشارکت 40 درصدی در کشور و 30 درصدی در تهران تا ساعت 18 ، اصولگرایان پیشتازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری فارس: مشارکت 40 درصدی در کشور و 30 درصدی در تهران تا ساعت 18 ، اصولگرایان پیشتازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید