خبرنگاران چلسی حریف آرسنال در فینال جام حذفی انگلیس شد

به گزارش وبلاگ همصحبت، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال چلسی با رجحان قاطع سه بر یک مقابل منچستریونایتد به فینال جام حذفی انگلیس رسید و حریف آرسنال شد.

خبرنگاران چلسی حریف آرسنال در فینال جام حذفی انگلیس شد

یکشنبه شب در دومین ملاقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، چلسی و منچستریونایتد در استادیوم خالی از تماشاگر ویمبلی به مصاف هم رفتند که آبی های لندن با کسب پیروزی سه بر یک، راهی فینال شدند.

چلسی عملکرد بهتری در نیمه نخست داشت و حریف را مجبور به عقب نشینی کرد. از سوی دیگر مصدومیت بازیکنان منچستر، ریتم بازی این تیم را از بین برد.

در دقیقه 35 اریک بایی مدافع منچستر از ناحیه سر به شدت مصدوم شد و به بیمارستان انتقال یافت. همین امر سبب شد تا داور 11 دقیقه وقت تلف شده اعلام کند.

در دهمین دقیقه وقت های تلف شده نیمه نخست، ضربه زیبای اولیویه ژیرود مهاجم باتجربه فرانسوی با واکنش ضعیف داوید دخه آ همراه شد تا چلسی به گل دست یابد.

در ابتدای نیمه دوم ضربه آرام میسون مونت هافبک جوان چلسی با عکس العمل ضعیف و وحشتناک دخه آ روبرو شد تا چلسی به راحتی گل دوم را به ارمغان آورد.

در دقیقه 74 هری مگوایر مدافع و کاپیتان منچستر به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود تا اشتباهات بازیکنان شیاطین سرخ تکمیل شده و چلسی به گل سوم برسد.

در دقیقه 85 برونو فرناندز پرتغالی از روی نقطه پنالتی، یکی از گل های خورده منچستر را جبران کرد.

شب گذشته نیز آرسنال با فزونی دو بر صفر مقابل منچسترسیتی، فینالیست شده بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران چلسی حریف آرسنال در فینال جام حذفی انگلیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چلسی حریف آرسنال در فینال جام حذفی انگلیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید