انفجار بمب نقل و انتقالاتی اروپا ، مقصد تازه کریس رونالدو تعیین شد!

به گزارش وبلاگ همصحبت، یک نشریه انگلیسی مقصد بعدی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد را خاطرنشان کرد.

انفجار بمب نقل و انتقالاتی اروپا ، مقصد تازه کریس رونالدو تعیین شد!

به گزارش وبلاگ همصحبت آنلاین، باشگاه اینتر میامی آمریکا که مالکیت آن را دیوید بکام بر عهده دارد، مشغول آماده کردن پیشنهادی برای جذب کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد است. این تیم حاضر در لیگ MLS پس از ناکامی در جذب کریستیانو رونالدو در تابستان حالا می خواهد با یک پیشنهاد نو برای خرید او وارد عمل گردد.

  • حمله اسطوره سرخ ها به بازیکنان پس از شکست عجیب | شرم آور بودید، خجالت بکشید!

نشریه سان با اعلام این خبر اختصاصی خود مدعی شد اینتر میامی آماده ارائه پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای جذب رونالدو است. یونایتد در جابجایی تابستانی حاضر نشد رونالدو را رایگان به تیم آمریکایی منتقل کند اما برنده پنج توپ طلا در انتهای فصل بازیکن آزاد خواهد بود و فرصت انتقال رایگان به تیم مدنظر خود را خواهد داشت.

این درحالی است که گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی هفته گذشته خاطرنشان کرد در خاتمه فصل بازنشسته خواهد شد و رونالدو می تواند جانشین هم تیمی سابق خود در رئال مادرید و یوونتوس گردد. این یعنی رونالدو تا خاتمه فصل در منچستریونایتد خواهد ماند ولی باشگاه انگلیسی با توجه به چراغ سبز تن هاخ آماده فروش رونالدو در جابجایی ژانویه است. برخی منابع داخل رختکن منچستریونایتد معتقدند رونالدو می خواهد با درخشش در جام جهانی قطر برای خودش مشتری نوی پیدا کند.

او هنوز رویای بازی در لیگ قهرمانان را در سر دارد و با توجه به جدایی احتمالی مسی از پاری سن ژرمن در خاتمه فصل شاید برای فصل بعد گزینه تیم فرانسوی باشد اما این تنها یک احتمال است و اینتر میامی میخواهد پیش از اتمام فصل با امضای یک پیش قرارداد کار جذب فوق ستاره پرتغالی را نهایی کند. آن ها با توجه به عدم احتیاج تن هاخ به رونالدو بر این باور هستند که می توانند بدون پرداخت مبلغی او را جذب نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "انفجار بمب نقل و انتقالاتی اروپا ، مقصد تازه کریس رونالدو تعیین شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار بمب نقل و انتقالاتی اروپا ، مقصد تازه کریس رونالدو تعیین شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید