جدیدترین مایباخ اس680 مرسدس بنز با همکاری ویرجیل آبلو معرفی گردید

به گزارش وبلاگ همصحبت، مرسدس مایباخ آخرین مدل سفارشی نسخه محدود کلاس S خود را به عنوان بخشی از پروژه مایباخ که با همکاری ویرجیل آبلو ساخته شده، معرفی کرد. مایباخ اس680 مرسدس بنز اثر ویرجیل آبلو که به وسیله گوردن واگنر، مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز، طراحی شده است، سومین همکاری بین شرکت آلمانی و این طراح آمریکایی است.

جدیدترین مایباخ اس680 مرسدس بنز با همکاری ویرجیل آبلو معرفی گردید

به تازگی تصاویر مربوط به همکاری ابلو و مرسدس بنز در زمینه ارائه مایباخ اس680 مرسدس بنز منتشر شده که بر خلاف پروژه قبلی یک مدل مفهومی و عجیب و غریب نیست، بلکه اندیشه های این طراح مد محصولی متعارف و البته فوق لوکس را روی خط فراوری مرسدس قرار می دهد تا در بازار آمریکا ارائه گردد.

مشتریان بعلاوه یک ماکت در مقیاس 1.18 از ماشین در داخل جعبه چوبی سفارشی پیچیده شده با چرم ناپا قهوه ای به همراه روکش مخصوص خودرو با آرم Maybach و Abloh دریافت خواهند کرد. برای بدنه این مایباخ از تم 2 رنگ استفاده شده بدین ترتیب که دور تا دور خودرو بژ است و در قسمت سقف و درپوش موتور و صندوق عقب رنگ مشکی کار شده است. رینگ های آلومینیومی با طراحی خاص در مقدار 20 اینچی انتخاب شده اند.

فضای داخل کابین مایباخ اس680 مرسدس بنز هم جادوی چرم با کیفیت بیننده را اسیر خود می نماید و تقریباً پوشش تمامی قسمت ها تم بژ دارد. روی کنسول میانی، بالشتک های عقب، تکیه گاه های سر و پنل رکاب درها لوگوی آبلو مشاهده می گردد. رابط دیجیتال دارای یک دکمه هوم با حاشیه رنگی منحصر به فرد و یک لوگوی برند است که نشان دهنده نسخه محدود است. فناورانه های مرسدس به ویژه نمایشگرهای دیجیتال بزرگ اینجا هم حضور دارند و با استفاده از آخرین نسخه سامانه اختصاصی ام باکس مرسدس برترین تجربه کاربری را ارائه می دهند.

ارزش کار اَبلو نه تنها در جزئیات طراحی، بلکه در قدرت ایجاد یک ترکیب کلی هماهنگ در Project MAYBACH بوده که توانسته هویت اشرافی این خودرو را تا حد امکان به یک وسیله نقلیه مسافرتی برای کشف تازه­ ها نزدیک کند.

جدیدترین آگهی های مرسدس بنز

در بخش پیشرانه مایباخ اس680 مرسدس بنز از نمونه 6 لیتری 12 سیلندر با 604 اسب بخار خروجی استفاده شده که برای به حرکت در آوردن این هتل لوکس عالی و مناسب به نظر می رسد. اس 680 در آزمایش ها طی 4.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسیده است و بیشینه سرعت به طور الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

واگنر در خصوص این خودرو می گوید: من به اثری که با همکاری ویرجیل ساخته ایم، شدیداً افتخار می کنم. از پروژه Geländewagen، با مدل کلاس G که معیاری برای همکاری های مد/خودرویی بود، تا پروژه مایباخ که سابقه درخشان مرسدس ـ مایباخ را به آینده آورد، ما با همراهی ویرجیل واقعا کارهای نوآورانه ای انجام دادیم. مایباخ نسخه محدود اثر ویرجیل آبلو، نمونه ای از همزیستی طراحی نوآورانه و نهایت صنعتگری است که هم اکنون وارد جاده ها خواهد شد.

مایباخ اس680 مرسدس بنز مدل 2023 ویرجیل آبلو اواخر سال جاری در ایالات متحده عرضه خواهد شد و تنها 150 دستگاه در سراسر دنیا فراوری خواهد شد. براساس اطلاعات موجود تنها 39 دستگاه از مرسدس بنز مایباخ اس 680 ویرجیل ابلو برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده است.

هنوز خبری از قیمت چه برای این نسخه ویژه و چه برای نسخه استاندارد مایباخ اس680 مرسدس بنز با موتور V-12 اعلام نشده است، اما هر دو احتمالاً بیش از 200 هزار دلار قیمت دارند.

آگهی های خرید و فروش مرسدس بنز

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ همصحبت مطالعه کنید.

جدیدترین آگهی های مرسدس بنز
منبع: بلاگ دیوار

به "جدیدترین مایباخ اس680 مرسدس بنز با همکاری ویرجیل آبلو معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مایباخ اس680 مرسدس بنز با همکاری ویرجیل آبلو معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید