توئیتر آزمایش Spaces، ویژگی جدید خود را برای صوت لایو شروع نموده است

به گزارش وبلاگ همصحبت، مسئولان توئیتر در کوشش هستند تا قابلیت گپ صوتی گروهی را به این شبکه اجتماعی اضافه نمایند.

توئیتر آزمایش Spaces، ویژگی جدید خود را برای صوت لایو شروع نموده است

به گزارش وبلاگ همصحبت به نقل از وبلاگ همصحبت،توئیتر آزمایش Spaces، ویژگی جدید خود را برای صوت لایو شروع نموده است. این آزمایش می تواند نحوه تعامل کاربران در شبکه اجتماعی را به میزان قابل توجهی تغییر دهد، در حال حاضر این ویژگی فقط یک آزمایش کوچک است و تنها برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است.

آزمایش Spaces، که تا حد زیادی با برنامه اجتماعی Clubhouse مقایسه شده است، نوعی اتاق گفت و گوی مجهز به صدا در توئیتر است. کاربران می توانند فضایی ایجاد نمایند که دنبال نماینده های آن ها بتوانند برای شرکت در مکالمه به آن ها بپیوندند. اما ویژگی بد این آزمایش این است که هر کسی در توئیتر می تواند مکالمه را گوش دهد، اگرچه فقط میزبان می تواند کنترل کند که چه کسی صحبت می نماید.

توئیتر برای راحتی کاربران خود ایموجی هایی را هم به این ورژن اضافه نموده است، بنابراین کاربران می توانند مکالمه خوبی با یکدیگر داشته باشند. توئیتر همچنین میخواهد رونویسی های اتوماتیک را برای دسترسی بیشتر به این ویژگی اضافه کند.

خطر محدود شدن، ویژگی جدید توئیتر را تهدید می نماید!

در رابطه با این ویژگی بحث های زیادی شده است و همچنان می تواند بحث برانگیز باشد. برنامه Clubhouse، یک برنامه صوتی محبوب در بین شرکت های فناوری آمریکایی است که به دلیل نقض قوانین مادر با محدودیت هایی روبه رو شده است؛ موضوعی که توئیتر هم می تواند درگیر آن گردد. در حال حاضر، به نظر می رسد که توئیتر برای حل این مسائل از ویژگی تست اولیه استفاده می نماید. این شرکت می گوید نسخه اولیه Spaces قبل از اینکه به طور گسترده در دسترس همه کاربران قرار گیرد، برای گروه محدودی از افراد باز خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "توئیتر آزمایش Spaces، ویژگی جدید خود را برای صوت لایو شروع نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر آزمایش Spaces، ویژگی جدید خود را برای صوت لایو شروع نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید