تلویزیون 97 اینچی G2 OLED EVO GALLERY EDITION ال جی، آماده برای عرضه در بازارهای جهانی

به گزارش وبلاگ همصحبت، ال جی با بهره گیری از جدیدترین فناوری های نمایشگر و با طیف وسیعی از تلویزیون های با صفحه نمایش بزرگ، جایگاه خود را به عنوان رهبر بازار تلویزیون های پریمیوم حفظ می نماید.

تلویزیون 97 اینچی G2 OLED EVO GALLERY EDITION ال جی، آماده برای عرضه در بازارهای جهانی

ال جی الکترونیکس (ال جی) اظهار داشت که بزرگ ترین تلویزیون OLED دنیا، سری OLED evo Gallery مدل 97G2 این شرکت به زودی در بازارهای دنیای در دسترس خواهد بود. تاریخ دقیق عرضه در بازارهای کلیدی را نیز طی هفته های آینده به طور رسمی اعلام خواهد نمود.

تلویزیون 97G2 دارای صفحه نمایش 97 اینچی فوق العاده بزرگ است که از فناوری پیکسل­های خود نورده OLED ال جی برای ارائه تجربه تماشای فراگیر در مقیاس بزرگ بهره می گیرد. با فراوری و عرضه بزرگ ترین میزان صفحه نمایش، مجموعه تلویزیون های OLED 2022 این شرکت اکنون شامل مدل های 42، 48، 55، 65، 77، 83، 88 و 97 اینچی است.

تلویزیون های OLED ال جی رهبر بلامنازع بازار دنیای تلویزیون های پریمیوم برای 9 سال متوالی هستند و به انتخاب اول میلیون ها مصرف نماینده در سراسر دنیا تبدیل شده اند. تلویزیون های OLED از پیکسل های خود نورده استفاده می نمایند که می توانند به صورت جداگانه روشن و خاموش شوند تا مشکی عمیق ، رنگ های فوق العاده طبیعی و کنتراست بی نهایت فراوری نمایند. از آنجا که این تلویزیون ها نور پس زمینه ندارند می توان آن ها را به صورت تلویزیون های خم شونده (Rollable) و انعطاف ­پذیر طراحی و فراوری کرد.

در نمایشگاه IFA 2022، ال جی مدل کاملاً نو، 97G2 را به عنوان بخشی از مجموعه گسترده تلویزیون های پریمیوم خود که شامل تعداد متنوعی از صفحه نمایش با میزان­های بزرگ است به نمایش می گذارد که برای تجربه های به یاد ماندنی تماشای محتوا در خانه طراحی شده اند. این شرکت بعلاوه فناوری های پیشرفته نمایشگر خود را با مدل هایی از تلویزیون های برجسته OLED، Micro LED و QNED خود در نمایشگاه IFA به نمایش خواهد گذاشت.

بر اساس نوترین گزارش تحقیقات بازار، تلویزیون های OLED، سال جاری 55 درصد و تا سال 2023، 66 درصد از بازار تلویزیون های پریمیوم اروپا را به خود اختصاص خواهند داد. این گزارش بعلاوه پیش بینی می نماید که تا انتها سال 2022، عرضه دنیای تلویزیون های بالای 70 اینچی تقریباً به 14.9 میلیون واحد خواهد رسید و در سال آینده نیز به 17.1 میلیون واحد افزایش پیدا خواهد نمود. ال جی با مجموعه گسترده تلویزیون های OLED با صفحه نمایش بزرگ و فوق بزرگ، موقعیت خوبی برای ادامه تسلط بر بازار تلویزیون های پریمیوم در اروپا و سراسر دنیا دارد.

یکی از برترین­های نمایشگاه IFA ال جی، تلویزیون 97 اینچی LG OLED evo Gallery Edition از فناوری OLED evo این شرکت، پردازنده نسل پنجم α (Alpha) 9 AI و الگوریتم های تصویر پیشرفته برای ارائه تصاویر واقعی و تجربه تماشای سینمایی فراگیر استفاده می نماید. مدل 97 اینچی سری G2 بعلاوه دارای طراحی گالری ال جی است (Gallery Design) است و دارای ظاهری یکپارچه و شیک است.

سری خیره نماینده تلویزیون های 8K ال جی درIFA ، شامل مدل های 88 اینچی LG SIGNATURE OLED 8K (مدل 88Z2) و تلویزیون 86 اینچی QNED(مدل86QNED99) است. هر دو مدل فوق العاده با ترکیبی از میزان چشمگیر، وضوح عالی تصویر 8K (7680در4320) و نوترین فناوری های نمایشگر ال جی، محتوای هر ژانری را در ایده آل ترین حالت نمایش می دهند. با بیش از 33 میلیون پیکسل خود نورده OLED ، 88Z2 سطح شگفت انگیزی از جزئیات را در کنار مشکی عمیق، کنتراست بی نهایت و رنگ های واقعی ارائه می دهد و این در حالی است که زاویه دید گسترده ای نیز دارد. در همین حال، تلویزیون 8K 86QNED99 نیز به فناوری های Quantum Dot NanoCell و Precision Dimming ال جی مجهز شده است تا تصاویری واضح و زنده را روی صفحه نمایش 86 اینچی خود ارائه دهد.

محصول دیگری که در برلین نمایش داده می گردد نمایشگر بزرگ 136 اینچی Micro LED (3840 در 2160) است. این محصول نوآورانه ، کیفیت تصویر عالی را در مقیاسی فوق العاده ارائه می دهد و پیکسل های خود نورده در میزان میکرومتر را با طراحی مدولار نمایشگرها ادغام می نماید.

بازدیدنمایندگان IFA 2022 (2 تا 6 سپتامبر) می توانند از تمام مدل های نو تلویزیون های پرچم دار ال جی، از جمله اولین تلویزیون اولد 97 اینچی دنیا در غرفه این شرکت در سالن 18، Messe Berlin، از نزدیک بازدید نمایند.

1) از نظر واحدهای ارسال شده در دوره 9 ساله از 2013-2021 (منبع Omdia)

2) (منبع Omdia)

منبع: فوت و فن

به "تلویزیون 97 اینچی G2 OLED EVO GALLERY EDITION ال جی، آماده برای عرضه در بازارهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون 97 اینچی G2 OLED EVO GALLERY EDITION ال جی، آماده برای عرضه در بازارهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید