تعریف و تمجید خاص سرمربی زنیت از پرسپولیس

به گزارش وبلاگ همصحبت، ملاقات تیم های سپاهان و زنیت در حالی به سرانجام رسید که ژوزه مورایس در این ملاقات محبت آمیز و در حالی که بعضی نفرات اصلی را هم در اختیار نداشت، 2-0 به پیروزی رسید.

تعریف و تمجید خاص سرمربی زنیت از پرسپولیس

با این حال این یک ملاقات تدارکاتی بسیار خوب برای تیمی بود که چهار روز بعد در ادامه روند درخشان خود، مأموریت حذف پرسپولیس از جام حذفی را پیش رو خواهد داشت.

بازی با پرسپولیس در حالی برگزار خواهد شد که باشگاه سرخپوش مرکز و هوادارانش، نسبت به برگزاری بازی محبت آمیز سپاهان - زنیت معترض بودند و اعتقاد داشتند این ملاقات سپاهان را در شرایط بازی قرار می دهد و این تیم دست مایه تبعیض قرار خواهد گرفت.

این ادعا البته از طرف سپاهان رد می شد، اما به هر حال در آستانه بازی دو تیم، جنجال های زیادی در این پیرامون وجود داشت تا اینکه در نشست خبری پس از بازی سرمربی زنیت هم نام پرسپولیس به میان آمد.

زمانی که یک خبرنگار از سرگی سماک در خصوص کیفیت سپاهان به عنوان نماد فوتبال ایران پرسید و گفت: آیا بازی این تیم در حد تیم های اروپایی است؟ سرمربی زنیت پاسخ داد: من این عقیده را دارم که می توان باشگاه های بزرگی مثل سپاهان و پرسپولیس که ترکیبی قوی دارند، با بعضی از تیم های اروپایی مقایسه کرد.

حالا فوتبال ایران به استقبال ملاقاتی می رود که به زعم سرمربی باتجربه زنیت روسیه، تیم هایی هستند که ترکیبی قوی و قابل مقایسه با بعضی تیم های اروپایی دارند.

منبع: فرارو

به "تعریف و تمجید خاص سرمربی زنیت از پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریف و تمجید خاص سرمربی زنیت از پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید