تصاویر جولان سگ های ولگرد در باند یک فرودگاه مهم کشور

به گزارش وبلاگ همصحبت، سازمان هواپیمایی کشور در حالی از بخشنامه ممنوع بودن ورود حیوانات زنده خصوصاً سگ به محوطه ترمینال های مسافری فرودگاهی اطلاع داد که روز گذشته، سگ های ولگرد در باند فرودگاه تبریز جولان دادند.

تصاویر جولان سگ های ولگرد در باند یک فرودگاه مهم کشور

به گزارش وبلاگ همصحبت، فیلمی در فضای مجازی با عنوان جولان سگ های ولگرد در داخل باند پرواز فرودگاه تبریز از داخل هواپیما به وسیله یکی از مسافران منتشر شد و در پی آن کوشش چند ساعته خبرنگار فارس در تبریز برای تماس با مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی در قبال این فیلم(صحت و سقم) نتیجه ای نداد.

جالب است بدانید حتی حضور پرندگانی مانند کبوتر و گنجشک در اطراف باند فرودگاه، می تواند برای هواپیما ایجاد مشکل کند چه برسد به خطری که سگ های ولگرد می توانند برای هواپیماها ایجاد نمایند.

در دستورالعمل های بین المللی پرواز، قسمتی وجود دارد به نام بند کنترل پرندگان و حیوانات. کمی عجیب و غریب به نظر می رسد اما راستش را بخواهید مطابق این دستورالعمل در محیط فرودگاه ها و باند پرواز و فضای بالای آن نباید هیچ پرنده یا حیوانی هنگام پرواز یک هواپیما وجود داشته باشد چون این پرندگان و حیوانات می توانند باعث ایجاد سوانح و حوادثی برای هواپیما شوند چه برسد به قدم زدن سگ ها در باند فرودگاه.

ورود سگ و سایر حیوانات زنده به ترمینال های مسافری فرودگاه ها ممنوع شد

روز گذشته این فیلم در حالی منتشر شد که سازمان هواپیمایی کشور طی اطلاعیه ای اعلام نمود که ورود حیوانات زنده خصوصاً سگ به محوطه ترمینال های مسافری فرودگاهی ممنوع است.

سازمان هواپیمایی کشوری در این اعلام نمود: مطابق بخشنامه این سازمان در صورت همراه داشتن حیوانات زنده خصوصاً سگ باید به قسمت بار (cargo) شرکت های هواپیمایی تحویل داده شوند.

این بخشنامه از تاریخ 18 مهر ماه اجرایی می گردد و در همین زمینه تمام شرکت های هواپیمایی موظف هستند به منظور جلوگیری از هرگونه خسارت مالی یا ضرر یا زیان ناشی از این مهم به مسافرین خود اطلاع رسانی نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر جولان سگ های ولگرد در باند یک فرودگاه مهم کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جولان سگ های ولگرد در باند یک فرودگاه مهم کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید