تسهیلات 1500 میلیارد تومانی به مراکز اقامتی و گردشگری

به گزارش وبلاگ همصحبت، وزیر میراث فرهنگی از اختصاص تسهیلات 1500 میلیارد تومانی به مراکز اقامتی و گردشگری خبر داد.

تسهیلات 1500 میلیارد تومانی به مراکز اقامتی و گردشگری

به گزارش وبلاگ همصحبت، سیدعزت الله ضرغامی، در حاشیه بازدید از بناهای تاریخی اشکذر در استان یزد، در جمع وبلاگ همصحبت با اشاره به ظرفیت های خوب استان یزد در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی گفت: تقویت صنعت گردشگری بعد از کرونا از اولویت های وزارت میراث فرهنگی است.

وی مطرح کرد: در این راستا نگاه ویژه ای به استانهای دارای قابلیت های ویژه گردشگری و میراث فرهنگی از جمله استان یزد داریم.

ضرغامی ادامه دا د: حراست از ظرفیت های موجود و تلاش برای تقویت صنعت گردشگری به ویژه بعد از شیوع ویروس کرونا از جمله اولویت های جدی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این که اعتبار لازم برای توسعه حوزه های مختلف گردشگری در میراث فرهنگی وجود ندارد، گفت: تلاش می کنیم در اعتبارات عمرانی 1401 بحث بازسازی بناهای تاریخی را به صورت جدی دنبال می کنیم.

وی مشارکت سازمانهای مردم نهاد در طرح های میراثی را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کیفی سازی مراکز اقامتی از جمله راهکارهای موثر برای جبران خسارت های کرونایی است که باید مد نظر جدی دست اندرکاران در کل کشور قرار گیرد.

وزیر میراث فرهنگی اختصاص تسهیلات 1500 میلیارد تومانی به مراکز اقامتی و گردشگری را از جمله اقدامات در دستور کار عنوان و تأکید کرد: اعطای تسهیلات در حوزه صنایع دستی نیز در جلسه روز گذشته هیئت دولت مطرح و مورد تأکید رئیس جمهور قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تسهیلات 1500 میلیارد تومانی به مراکز اقامتی و گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات 1500 میلیارد تومانی به مراکز اقامتی و گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید