تاکید بر ضرورت افزایش خوابگاه های متاهلین با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی

به گزارش وبلاگ همصحبت، معاون وزیر علوم گفت: با توجه به افزایش جمعیت دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری احتیاج به خوابگاه های متاهلین بیشتر شده است که در این زمینه استفاده از یاری های خیّرین لازم است.

تاکید بر ضرورت افزایش خوابگاه های متاهلین با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ همصحبت به نقل از وزارت علوم، هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان کشور امروز دوشنبه 25 بهمن ماه 1400 در آئین معارفه سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان و تجلیل از ریاست سابق این دانشگاه گفت: از میان افراد خیّر حوزه آموزش عالی می توانیم به مرحوم افضلی پور اشاره کنیم که فردی خیّر و نیک اندیش بود و بنیان دانشگاه شهید باهنر کرمان را در کرمان گذاشت.

وی گفت: فرایند رشد جمعیتی تحصیلات تکمیلی در کشور به شدت افزایش یافته و حدود 30 درصد از دانشجویان کشور، دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند و دانشجویان این مقاطع احتیاجهایی دارند که یکی از آنها، خوابگاه های متاهلی است و در این حوزه احتیاج به کوشش بیشتر داریم.

داداش پور توضیح داد: دانشگاه های برتر جهان عمده رشد خود را مدیون افراد و نهادهای خیّر و نیک اندیش هستند و مردم جامعه سرمایه گذاری نموده اند و اگر قرار است دانشگاهی رشد یافته و به سمت اثرگذاری در جامعه برود جز با یاری افراد نیک اندیش میسر نمی گردد.

وی در خاتمه از خدمات محمدعلی طاهر رئیس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان تقدیر و برای حسین اکبری فرد آرزوی موفقیت کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تاکید بر ضرورت افزایش خوابگاه های متاهلین با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر ضرورت افزایش خوابگاه های متاهلین با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید