بسته های اینترنت شاد قلابی هستند و هرگز دنبال سیم کارت شاد یا فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزی نروید

به گزارش وبلاگ همصحبت، این روزها کلاه برداران و شیادان حسابی مشغول ساختن همه چیز قلابی برای برنامه شاد هستند.

بسته های اینترنت شاد قلابی هستند و هرگز دنبال سیم کارت شاد یا فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزی نروید

از بسته اینترنت قلابی تا سیم کارت شاد و اینترنت هدیه و رایگان و حتی اپلیکیشن جعلی شاد.

بارها گزارش دادیم که برای شبکه شاد هیچ گونه سیم کارت و اینترنتی ارائه نشده است و هرکسی از شما خواست در قبال پرداخت وجهی، سیم کارت شاد یا بسته اینترنت شاد بگیرید؛ مطمئن باشید یک شیادی و فریب است.

افزون بر این، نیازی به فعال سازی اینترنتی برای شاد نیستید یا نباید در سایتی و اپلیکیشنی ثبت نام کنید.

دانش آموزان با هر دستگاهی و سرویس اینترنتی، اعم از اینترنت موبایل یا ثابت ADSL و TD-LTE و اینترنت هر شرکتی اعم از همراه اول و ایرانسل تا دیگر شرکت ها به برنامه شاد وصل شوند؛ مصرف اینترنت آن ها رایگان خواهد بود.

وزیر ارتباطات هم بارها اعلام کردند برای استفاده از شاد هیچ گونه اینترنت یا سیم کارتی ارائه نمی گردد. خود اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل سیم کارت های دانش آموزی تدارک دیدند و به مشترکان خود می دهند که روی آن ها بسته های اینترنت رایگان و هدیه ای عرضه شده است.

بنابراین، خواهشا به گوش والدین برسانید که هرگز پولی برای بسته اینترنت شاد یا سیم کارت شاد یا فعال سازی اینترنت نپردازند وگرنه گرفتار کلاه برداران و شیادان شده و ممکن است تمام پول حساب بانکی خود را از دست بدهند.

نیازی هست اینترنت شاد فعال سازی گردد؟

بعضی از والدین دانش آموزان گزارش دادند که اینترنت شاد رایگان نیست و حتی چند مدیر آموزش و پرورش هم چنین صحبتی کردند ولی وزیر ارتباطات با صراحت و قاطعیت گفتند به تمام سرویس دهنده های اینترنت موبایل و ثابت در ایران دستور داده شده است که ترافیک مصرفی برنامه شاد را رایگان نمایند.

این دستورالعمل فقط برای برنامه شاد است و مثلا اگر معلم در واتساپ با دانش آموز مکالمه ویدئویی دارد یا دانش آموز باید فایل های ویدئویی روی برنامه های دیگر آپلود کند؛ مشمول اینترنت رایگان نمی گردد.

اگر سیم کارت دانش آموزی هدیه اپراتورها برای چنین کارهایی استفاده گردد؛ باز هم به نسبت حجم داده شده اینترنت رایگان است وگرنه باید دانش آموز هزینه اینترنت را بدهد.

هرگونه سایت و راهنمای اینترنتی یا تلفنی فعال سازی بسته اینترنت رایگان شاد هم تبلیغاتی است و بهتر است والدین درگیر آن نشوند.

بسیاری از سایت های مشاوره درسی، کلاس های کنکور و سایت هایی که می خواهند بازدید بیشتر جذب نمایند؛ به دروغ بیان می نمایند با ما تماس بگیرید تا نحوه فعال سازی بسته اینترنت برنامه شاد را به شما آموزش دهیم؛ در صورتی که اینترنت شاد نیازی به هیچ گونه فعال سازی ندارد!

حتی معلمان هم نیازی ندارند بسته اینترنت هدیه وزارت ارتباطات را فعال سازی نمایند و این بسته به طور اتوماتیک برای همه ملعمان فعال شده است.

منبع: شبکه چی

به "بسته های اینترنت شاد قلابی هستند و هرگز دنبال سیم کارت شاد یا فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزی نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های اینترنت شاد قلابی هستند و هرگز دنبال سیم کارت شاد یا فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزی نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید