بروزرسانی واتساپ چه امکانات جدیدی برای کاربران دارد؟

به گزارش وبلاگ همصحبت، گجت نیوز نوشت: براساس اطلاعات نو، رابط کاربری پیغام رسان واتساپ - Whatsapp به زودی قرار است با تغییرات و بازطراحی بخش های مختلف دگرگون گردد.

بروزرسانی واتساپ چه امکانات جدیدی برای کاربران دارد؟

پس از اضافه شدن قابلیت های تازه و به روزرسانی بخش های مختلف Whatspp، اکنون نوبت به رابط کاربری محبوب ترین پیغام رسان جهان رسیده که به طور کامل بازطراحی گردد. براساس گزارش WDBetainfo، واتساپ در حال ایجاد تغییراتی در رابط کاربری از جمله منوی پیوست برای آپدیت بعدی است.

منوی پیوست چت این برنامه که مدتی است بی تغییر مانده، تا حدی قدیمی به نظر می رسد و Whatsapp میخواهد با طراحی مجدد آن، ظاهری مدرن به این بخش ببخشد. علاوه بر آن، فرم کلی رابط کاربری تازه نیز ساده تر و بهینه تر از نسخه فعلی خواهد شد.

از جمله دیگر تغییرات بصری واتساپ، کاهش میزان آیکون ها بوده که جابجایی راحت تر کاربران میان بخش های مختلف و امکان افزایش فضای برگه برای افزودن دکمه تازه را فراهم می نماید. همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، رابط کاربری تازه واتساپ از زمینه روشن تری برای آیکون ها استفاده نموده که متفاوت از طراحی فعلی دو رنگ این پیغام رسان است. این به روزرسانی هم اکنون در حال توسعه بوده و احتمالا به زودی وارد مرحله آزمایش بتا خواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بروزرسانی واتساپ چه امکانات جدیدی برای کاربران دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی واتساپ چه امکانات جدیدی برای کاربران دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید