برای استقلال بدون دردسر پنالتی گرفتند، این دوگانگی اذیتمان می نماید

به گزارش وبلاگ همصحبت، تیم فوتبال پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر روز گذشته مقابل نساجی مازندران با یک گل باخت. مجتبی حسینی سرمربی پیکان از عملکرد پیغام حیدری داور این مسابقه انتقاد کرد.

برای استقلال بدون دردسر پنالتی گرفتند، این دوگانگی اذیتمان می نماید

حسینی گفت: چیزی که ما را اذیت می نماید دوگانگی قضاوتهاست. نمی خواهم فشاری روی داوران بگذارم یا آنها را اذیت کنم. بهانه گیر نبوده و نیستم. دقیقه 21 ضربه ای زدیم که بازیکن شماره هشت نساجی توپ را مثل یک دروازه بان با دست گرفت. داور این صحنه را ندید؛ یاری داور چه کاره است؟ یاری داورها در مسابقات دیگر راحت به داور یاری می نمایند مثل بازی استقلال و گل گهر. چرا این دوگانگی برای تیم های ما است که هیاهو و هوادار نداریم؟

سرمربی پیکان که با رادیو تهران مصاحبه می کرد، اضافه کرد: این دو گانگی ما را اذیت می نماید. درست است VAR نداریم ولی چرا برای یکسری از تیم ها راحت می گیرند و برای ما نمی گیرند؟ ما باید استقلال را در جام حذفی حذف می کردیم. همین داور یعنی آقای حیدری که داور مسابقه ما بود خطای هند دروازه بان استقلال که اخراج داشت را نگرفت. متاسفانه آنها هنوز هم اشتباهشان را قبول نمی نمایند و توجیه می نمایند.

حسینی با بیان اینکه بدون سند حرف نمی زند، ادامه داد: فیلم که به آدم دروغ نمی گوید. صحنه (بازی با نساجی) را به آنالیزور تیمم داده ام. نوع حرکت بازیکن آنها مثل یک دروازه بان است. یک موقع ایستاده ای و توپ به دستت می خورد ولی بازیکن آنها خودش به سمت توپ حرکت کرد و مثل یک دروازه بان توپ را مهار کرد. داور ندید؛ یاری چه کاره است؟ چرا برای یکسری تیم ها راحت گرفته می گردد؟

وی اعلام نمود: قبلاً هم گفته ام که اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید اشتباهاتمان را قبول کنیم. آدم نباید دُگم باشد که هر اشتباهی می نماید بگوید اشتباه ننموده ام. به خدا داریم اشتباه می کنیم! این اشتباهات بزرگ در بازی های نزدیک، سرنوشت یک تیم را عوض می نماید. همه چیز را تقصیر داور نمی گذارم. اگر دروازه بان ما آن اشتباه را نمی کرد، نمی باختیم و راحت می بردیم. انتظارم این است دوگانگی ایجاد نگردد. به راحتی و بدون دردسر برای استقلال پنالتی را گرفتند؛ چرا برای ما همان صحنه سخت گرفته می گردد؟

سرمربی پیکان با بیان اینکه این تیم اهل بیانیه دادن به خاطر اشتباهات داوری نیست، از ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی هم انتقاد کرد. حسینی گفت: همکار محترم من در تیم نساجی در چند نشست خبری نام برده و از داوران تعریف نموده است. همان داور را برای بازی ما گذاشته اند. این حرکت ها غیر حرفه ای است. این فشار را روی داوران نیاوریم و بگذاریم کارشان را بنمایند. اینکه نام ببریم و زرنگ بازی در بیاوریم… کجای جهان در نشست خبری از داور نام می برند و همان داور می گردد داور مسابقه؟

حسینی تاکید نمود: نباید اینقدر به داور فشار بیاوریم. داور نباید در تصمیماتش دوگانگی داشته باشد. یکسری یاری ها راحت داور را صدا می نمایند و می گویند پنالتی بگیر یا نگیر ولی در یکسری مسابقات انگار نه انگار. ما هم نه بیانیه ای داده ایم و نه من آدمی هستم که از داور امتیاز بگیرم. دنبال این داستان ها نیستیم. داریم بازیکن می سازیم و به فوتبال یاری می کنیم نه اینکه 7 بازیکن 35 ساله در زمین داشته باشیم. 5 بازیکن ما به تیم امید دعوت می شوند. این زرنگ بازی ها که در نشست های خبری و در رسانه ها حرف می زنند و نام می آورند… هفته قبل در نشست خبری نام داور را آورده اند. این شبهه ایجاد می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای استقلال بدون دردسر پنالتی گرفتند، این دوگانگی اذیتمان می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای استقلال بدون دردسر پنالتی گرفتند، این دوگانگی اذیتمان می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید