با این قطارهای لوکس به سفرهای رویایی بروید!

به گزارش وبلاگ همصحبت، سفرهایی رویایی با قطارهای لوکس

اگر بخواهید با ترن سوئیت پرسرعت شیکی - شیما سفری چهار روزه از توکیو به هوکایدو داشته باشید فقط در راستا رفت یا برگشت باید 10 هزار دلار هزینه کنید. این قطار که در ماه می 2017 اولین سفر خود را انجام داد قطاری لوکس است که به وسیله کن کیویوکی طراحی شده و سوئیت های دوبلکس، رستوران های منحصربفرد و سالن های مخصوص برای تماشای منظره ها بیرون از ویژگی های منحصربفرد آن است. بلیط های اولین سفر این قطار لوکس که از شهرهای زیبای شرق ژاپن می گذرد به سرعت فروش رفت و این نشان می دهد که این قطار در بین مردم محبوبیت خاصی دارد. به غیر از قطار لوکس ژاپن، در کشورهای دیگر هم از این قطارهای منحصربفرد پیدا می گردد با خبرنگاران همراه باشید تا سفر با قطارهای لوکس را بیشتر بشناسید.

با این قطارهای لوکس به سفرهای رویایی بروید!

ترن سوئیت شیکی - شیما (Train suit Shiky-Shima)، ژاپن

ژاپن که از قبل، قطارهای پرسرعت شینکانسن را هم داشت حالا قطار لوکس دیگری به نام ترن سوئیت شیکی - شیما را هم راه اندازی نموده است. در این قطار، سنت و تکنولوژی به صورت کاملا متناسب در کنار همدیگر استفاده شده اند. کابین دو طبقه شامل سوئیت های دوبلکس، رستوران ها و حمام های لوکس است که باعث شده این قطار، ویژه ترین قطار جهان باشد. خودتان را تجسم کنید در حالی که سوار بر این قطار لوکس هستید و در سکوی مخصوص آن منظره ها بیرون را نگاه می کنید از میان جنگل های آرام بگذرید و به بازدید از چشمه های آب گرم، عبادتگاه ها و قلعه های شرق ژاپن بروید. کرایه این قطار لوکس برای هر نفر 4510 دلار است.

قطار گرند هیبرلیان یلموند (Belmond Grand hibernian)، ایرلند

برای طراحی اتاق های ویژه این قطار از خانه های گرجستانی ایرلند الهام گرفته شده است. با وجود اینکه این قطار در سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد اما به سرعت به قطاری محبوب برای سفرهای رویایی تبدیل شده است. این قطار، 20 کابین مختلف دارد که هر کدام از آن ها به نام یکی از شهرهای ایرلند نامگذاری شده و در هر کدام امکاناتی به مقدار هتل های لوکس قرار گرفته است. اگر به دو رستوران این قطار بروید غذاهای منویی که در جلوی شما قرار می گیرد با توجه به هر منطقه ای که قطار در آن قرار گرفته است تغییر می نماید. اگر خودتان را به سفرهای 2 تا 5 روزه این قطار برسانید می توانید به شهرهایی مثل دوبلین، کورک، بلفاست سفر کنید و از منظره ها خیره کننده طبیعت ایرلند لذت ببرید. کرایه قطار برای هر نفر 3220 دلار است.

رووس ریل (Rovos Rail)، آفریقای جنوبی

این قطار با دکوراسیون قدیمی و واگن های چوبی خود، نمایی بسیار مجذوب کننده دارد در سفر با این قطار می توانید از جاههایی مثل کیپ تاون و آبشارهای ویکتوریا بگذرید و از امکانات لوکس آن بهره ببرید. در رستوران، انواع غذاهای لذیذ آفریقایی که به وسیله مشهورترین سرآشپرهای جهان تهیه می شوند سفری باورنکردنی را برای شما رقم می زنند.کرایه این قطار برای هر نفر 1270 دلار است.

بلموند آندیان اکسپلولر(Belmond Andean Explorer)، پرو

این قطار که طبق برنامه باید اولین سفر خود را در ماه می 2017 انجام دهد قطار تازه آمریکای جنوبی است که قرار است در سفر یکی دو روزه خود از پرارتفاع ترین مسیرهای پرو بین کوزکو، دریاچه تیتیکاکا و شهر ارکیپا که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است عبور کند. اگر خودتان را به سفر با این قطار برسانید می توانید از تفریحاتی مثل تور شهری، قایق سواری، صرف ناهار در جزیره ای زیبا در بزرگ ترین دریاچه آمریکای جنوبی و بازدید از نقاشی های 8 هزار ساله غار سومبی لذت ببرید. در قطار امکانات زیادی در اختیار شما قرار می گیرد؛ می توانید بر روی سکویی باز بروید و در سالنی مخصوص، منظره ها بیرون را نگاه کنید و یا در کافه آن در حالی که به نوای موسیقی گوش می دهید نوشیدنی های خوش طعم میل کنید.

منبع: housebeautiful.com

منبع: الی گشت

به "با این قطارهای لوکس به سفرهای رویایی بروید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این قطارهای لوکس به سفرهای رویایی بروید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید