اوتیسم معضل رو به رشد آمریکا

به گزارش وبلاگ همصحبت، نتایج تازه ترین آنالیز ها نشان می دهد با وجود افزایش مبتلایان به اوتیسم در آمریکا، تنها ایالت ماساچوست درمانگر برای این بیماری دارد.

اوتیسم معضل رو به رشد آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ همصحبت به نقل از دیلی میل، نتایج تازه ترین آنالیز ها نشان می دهد با وجود افزایش مبتلایان به اوتیسم در آمریکا، تنها ایالت ماساچوست درمانگر برای این بیماری دارد.

براساس آمار موجود، بیش از 2 میلیون کودک در ایالات متحده مبتلا به اوتیسم هستند و این رقم به طور پیوسته رو به افزایش است.

به گفته کارشناسان علمی، بین سال های 2004 تا 2014 میزان اوتیسم در بین بچه ها آمریکایی بیش از دو برابر شده و نرخ ابتلا به آن از یک نفر در 125 نفر به یک نفر در هر 59 نفر رسیده است.

محققان دانشگاه اموری در تحقیقات خود دریافتند که تنها یک ایالت در آمریکا به اندازه کافی برای درمان جمعیت رو به رشد بچه ها مبتلا به اوتیسم درمانگر دارد.

دانشمندان تأکید می نمایند، خطر ابتلا به اوتیسم در بچه ها مادرانی که تا هفته بیست و ششم بارداری به دیابت بارداری مبتلا شده بودند، نسبت به بچه ها مادرانی که در دوران بارداری دیابت نداشتند، 40 درصد بیشتر بود.

ایالت هایی از جمله اوکلاهاما، ایندیانا، می سی سی پی، آرکانزاس و وایومینگ برای هر 100 کودک مبتلا به اوتیسم تنها یک درمانگر دارد.

علائم این اختلال تا پیش از سه سالگی بروز می نماید و علت اصلی آن ناشناخته است؛ این اختلال در پسران شایع تر از دختران است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "اوتیسم معضل رو به رشد آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوتیسم معضل رو به رشد آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید