انتقاد ایزدیار از شرایط تغذیه در اردوی تیم ملی پاراشنا

به گزارش وبلاگ همصحبت، ملی پوش پرافتخار پاراشنا ایران از شرایط تغذیه در اردوی تیم ملی انتقاد کرد.

انتقاد ایزدیار از شرایط تغذیه در اردوی تیم ملی پاراشنا

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ همصحبت، شاهین ایزدیار، ملی پوش پاراشنا درباره حضورش در اردوی تیم ملی برای شرکت در بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: این اولین مرحله اردو برای حضور در این رویداد است. همه ملی پوشان شرایط خوبی دارند و رفته رفته با برگزاری اردوهای مداوم، این شرایط بهتر از قبل نیز می گردد تا به یک شرایط ایده آل برسیم و بتوانیم به موفقیت برسیم.

ملی پوش پاراشنا درباره غیبت در پارالمپیک توکیو و در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع بر روی روحیه اش تاثیر منفی گذاشته یا نه، گفت: من سهمیه بازی های پارالمپیک را کسب کردم، ولی تشخیص دادند که ورزشکاری در شنا اعزام نگردد. این موضوع، گذشته است و تمام تمرکز خود را به روی بازی های پاراآسیایی هانگژو گذاشته ام تا اتفاقات خوب دوره قبل رقم بخورد و به موفقیت برسیم و بعد از آن نیز برای بازی های پارالمپیک پاریس آماده شوم.

وی در پاسخ به این سوال که توقعات برای تکرار موفقیتش در بازی های پاراآسیایی جاکارتا در هانگژو، فشار مضاعف روی دوش او ایجاد نمی نماید؟ گفت: با توجه به 6 طلا و یک نقره ای که دوره قبل کسب کردم، قطعا توقع مردم و مسئولان خیلی بالاست. با این وجود تمام تلاشم را می کنم که برترین عملکرد را داشته باشم، ولی اینگونه نیست که یک ورزشکار باید در این دوره هم 6 مدال طلایش را تکرار کند، چون هزار اتفاق می افتد و ممکن است شرایط تغییر کند. با همه این مسائل، سعی خواهم کرد که برترین عملکرد را داشته باشم.

ایزدیار درباره امکانات مورد احتیاج ملی پوشان مطرح نمود: اولین احتیاج ما، استخر 50 متر است که در اولین اردو این مسئله محقق نشده و در استخر فدراسیون جانبازان و معلولین که 25 متر است، تمرین می کنیم و این خیلی مناسب نیست. موضوع دوم نیز بحث تغذیه است. این مسئله در حد یک ورزشکاری که در تیم ملی تمرین می نماید، نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد ایزدیار از شرایط تغذیه در اردوی تیم ملی پاراشنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد ایزدیار از شرایط تغذیه در اردوی تیم ملی پاراشنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید