الهامی: گرما در بدن بازیکنان رخنه نموده بود، داوری عالی بود

به گزارش وبلاگ همصحبت، سرمربی تیم فوتبال نساجی می گوید بازی در آب و هوای خوزستان کار بسیار مسئله ای است.

الهامی: گرما در بدن بازیکنان رخنه نموده بود، داوری عالی بود

به گزارش وبلاگ همصحبت، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر صنعت نفت اظهار کرد: از گروه داوری امروز تشکر می کنم. برای هر دو تیم عالی قضاوت کردند. به آقای پورموسوی خسته نباشید می گویم و به خاطر این تیم و بازیکنان خوب تبریک می گویم. صنعت نفت فوتبال ناب خوزستان را بازی می نماید. همه تکنیکی و خلاق بودند.

او درباره گرمای هوا هم اعلام کرد: گرمای هوا مقداری از کیفیت بازی کاست. هر دو تیم زمانی که توپ نداشتند بی گدار به آب نمی زدند. همین باعث شده بود بازی از آن شرایط پر جنب وجوش دور باشد. هر دو تیم در پی فوتبال خوب روی زمین بودند. تعداد پاس های هر دو تیم تاییدی بر این موضوع است.

الهامی اضافه نمود: وقتی بازی آغاز شد هر دو تیم پایاپای بازی کردند. همه اتفاقات در چند دقیقه آخر نیمه اول رخ دادند. دو تیم روی دو شوت به گل رسیدند. در نیمه دوم با توجه به اینکه گرمای هوا در بدن بازیکنان رخنه نموده بود، دو تیم دنبال این بودند تعادل بازی را حفظ نمایند و دل به اشتباهات ببندند. فرصتی هم گیر دو تیم نیامد. اینکه فرایند شکست ناپذیری هر دو تیم حفظ شد، برای ما و صنعت نفت خوب بود. از بازیکنان خودم تشکر می کنم و دست تک تک شان را می بوسم. در این هوا بازی کردن واقعا سخت است. سازمان لیگ هم هیچ راهی ندارد و مجبور است. کیفیت بازی کاملا از آب و هوا تاثیر می پذیرد. امیدوارم صنعت نفت شرایط خوبش را ادامه دهد و ما هم به ثبات لازم در جدول برسیم تا دغدغه ای نداشته باشیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: اعتراض به داوری در بازی طبیعی است. باید شرایط داور را هم در نظر بگیریم. بازی صحنه مهمی نداشت. به نظرم داوری در این بازی تاثیرگذار نبود وو یکی از برترین روزهای داوری بود. من جزو کسانی هستم که همواره به داوری اعتراض می نمایند ولی امروز اعتراض نکردم چون داور توانمند بود. تیم صنعت نفت هم نه ضرر کرد و نه نفعی برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "الهامی: گرما در بدن بازیکنان رخنه نموده بود، داوری عالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: گرما در بدن بازیکنان رخنه نموده بود، داوری عالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید