اقدام وحشیانه راننده کانادایی در زیر گرفتن یک خانواده مسلمان

به گزارش وبلاگ همصحبت، در ادامه اسلام هراسی در کانادا این بار یک راننده کامیون خانواده ای را به علت مسلمان بودنشان زیر گرفت و 4 نفر از آنان را به کام مرگ کشاند.

اقدام وحشیانه راننده کانادایی در زیر گرفتن یک خانواده مسلمان

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ همصحبت به نقل از الجزیره، یک راننده کانادایی با کامیون خود به عمد خانواده ای را به علت مسلمان بودن، زیر گرفت. چهار نفر از اعضای این خانواده کشته و یک پسر 9 ساله به شدت زخمی شد.

رسانه های کانادایی روز دوشنبه گزارش دادند، قربانیان، همه اعضای یک خانواده بودند که عصر یکشنبه هنگام عبور از یک خیابان در حدود 200 کیلومتری (124 مایل) جنوب غربی تورنتو، یک راننده کامیون آنها را زیر گرفت.

پلیس گفت که قربانیان دو زن 77 و 44 ساله، یک مرد 46 ساله و یک دختر 15 ساله بودند. یک پسر بچه 9 ساله نیز به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری شده است. مقامات محلی اسامی قربانیان را منتشر نکردند.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد این یک عمل برنامه ریزی شده و از پیش طراحی شده با انگیزه نفرت بوده است. اعتقاد بر این است که این قربانیان به علت مسلمان بودن هدف قرار گرفته اند.

این حمله در حالی صورت گرفت که نگرانی ها در مورد حملات اسلام هراسی در استان های سراسر کانادا افزایش یافته و مردم خواهان مقابله با نژادپرستی، خشونت های ناشی از نفرت و شیوع گروه های راست افراطی هستند.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در توئیتی نوشت: جامعه مسلمانان در سراسر کشور، بدانید که ما در کنار شما هستیم. اسلام هراسی در هیچ یک از جوامع ما جایی ندارد. این نفرت موذیانه و نفرت انگیز است.

چندی پیش نیز در پی کشف گور جمعی متعلق به بچه ها بومی در مدرسه شبانه روزی سابق، نخست وزیر کانادا به انتقاد از کلیسای کاتولیک پرداخت و از آنها خواست تا عذرخواهی نمایند و مسئولیت خود را در مورد این مسأله بپذیرد. اما مقامات کلیسا از عذرخواهی سر باز زدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اقدام وحشیانه راننده کانادایی در زیر گرفتن یک خانواده مسلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام وحشیانه راننده کانادایی در زیر گرفتن یک خانواده مسلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید