افزایش تقاضا برای سیمان در نهضت ملی مسکن

به گزارش وبلاگ همصحبت، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: با شروع نهضت ساخت چهار میلیون مسکن به وسیله دولت شاهد افزایش چشمگیر تقاضا برای سیمان خواهیم بود.

افزایش تقاضا برای سیمان در نهضت ملی مسکن

ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در ادامه سفر دو روزه خود به استان، از شرکت های سیمانی تابعه شستا بازدید کرد و گفت: با شروع نهضت ساخت چهار میلیون مسکن به وسیله دولت شاهد افزایش چشمگیر تقاضا برای سیمان خواهیم بود و این نکته در افزایش فروش شرکت های سیمانی اثر جدی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: افزایش صادرات از رویکرد های اصلی شستا در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است و از هلدینگ سیمان تامین انتظار می رود برنامه مشخصی برای افزایش صادرات به ویژه در شرکت های تولیدکننده سیمان سفید ارائه کند.

بازیان بعلاوه با اشاره به ماهیت سرمایه گذاری این شرکت، گفت: احداث کارخانه نو سیمان نیاز به سرمایه گذاری بسیار زیادی دارد و به همین علت مطالعات و طرح های توجیهی باید با دقت بالایی تدوین شوند و از روش های تامین اقتصادی مختلف به تناسب پروژه ها استفاده گردد.

او تاکید نمود: انتقال سیمان فارس به خرامه به اعتباری 3 هزار میلیارد تومانی نیاز دارد و تامین اقتصادی آن از محل فروش زمین های کارخانه باید مورد آنالیز بیشتر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی یادآور شد: معاونت نوآوری در هلدینگ شستا ایجاد شده تا شرکت ها را در حرکت به سمت پروژه های فناورانه هدایت کند و علاوه بر آن نیاز است تا بخش تحقیق و توسعه (R&D) در هلدینگ سیمان تامین تقویت گردد تا نوترین فناوری های صنعت سیمان در دنیا را مورد آنالیز قرار داده و برای استفاده از آن ها در داخل کشور برنامه ریزی کند.

وبلاگ همصحبت فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش تقاضا برای سیمان در نهضت ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تقاضا برای سیمان در نهضت ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید