گوگل پیکسل 7a معرفی گشت؛ دوربین فوق العاده در گوشی میان رده

به گزارش وبلاگ همصحبت، گوگل طی چند سال گذشته توجه بسیار زیادی به گوشی های میان رده سری پیکسل a نشان داده است. جدیدترین گوشی میان رده این شرکت پیکسل 7a نام دارد که از امکانات جذابی مانند دوربین فوق العاده بهره می برد. در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم.

گوگل پیکسل 7a معرفی گشت؛ دوربین فوق العاده در گوشی میان رده

نمایشگر 6.1 اینچی این گوشی مبتنی بر پنل اولد است و می تواند رفرش ریت 90 هرتز را ارائه کند. رزولوشن این نمایشگر FHD+ است و بر روی آن شیشه محافظ گوریلا کلس 3 وظیفه محافظت از نمایشگر را بر عهده دارد. به لطف بهره گیری از گواهی IP67، پیکسل 7a یک گوشی ضدآب به شمار میرود. با توجه به میان رده بودن گوشی، برای پنل پشتی از پلاستیک استفاده شده ولی فریم استفاده شده فلزی است.

از دیگر ارتقاهای مهم صورت گرفته، باید به بهره گیری از چیپست تازه تنسور G2 اشاره کنیم که 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کنند. این یعنی از نظر چیپست و رم و حافظه داخلی، تفاوتی با پیکسل 7 ندارد.

این گوشی به جای بهره گیری از دوربین قدیمی 12 مگاپیکسلی، از دوربین 64 مگاپیکسلی بهره می برد که سنسور آن 72 درصد بزرگ تر از نسل قبلی است. همچنین در کنار آن دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی تعبیه شده است. برای ثبت عکس های سلفی با این گوشی می توانید از دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده کنید.

انرژی پیکسل 7a از طرف باتری 4385 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از سرعت شارژ 18 وات پشتیبانی می کند. برای اولین بار در بین میان رده های پیکسل، این گوشی از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می کند و با سرعت 18 وات این کار صورت می گیرد. مانند دیگر گوشی های تازه گوگل، این مدل هم بدون شارژر راهی بازار می شود و باید این شارژر را به طور جداگانه خریداری کنید.

همانطور که گفتیم در زمینه رم و حافظه داخلی نمی توانید دست به انتخاب بزنید و این گوشی با قیمت 499 دلار راهی بازار خواهد شد. البته این مدل فقط از امواج زیر 6 گیگاهرتز شبکه 5G بهره می برد و مدل مبتنی بر امواج میلی متری شبکه 5G با قیمت 549 دلار عرضه می شود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل پیکسل 7a معرفی گشت؛ دوربین فوق العاده در گوشی میان رده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل پیکسل 7a معرفی گشت؛ دوربین فوق العاده در گوشی میان رده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید