گزارش تمرین تیم ملی ، از حضور خبرنگاران کره ای تا تمرین اختصاصی یک بازیکن

به گزارش وبلاگ همصحبت، تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان به درخواست دراگان اسکوچیچ در زمین اصلی مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید.

گزارش تمرین تیم ملی ، از حضور خبرنگاران کره ای تا تمرین اختصاصی یک بازیکن

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ همصحبت، تمرین امروز تیم ملی به توضیح زیر است: پیش از آغاز تمرین بازیکنان و کادر فنی با دو دستگاه اتوبوس وارد استادیوم آزادی شدند. ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا تأکید داشت بازیکنان تیم ملی بعد از پیاده شدن از اتوبوس با کسی دست ندهند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

دو خبرنگار و عکاس از کشور کره جنوبی در استادیوم آزادی حاضر شده و به تهیه گزارش از تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پرداختند.

در شرایطی که روی سکوهای استادیوم آزادی علامت هایی برای حضور تماشاگران روی صندلی ها تعیین شده بود اما تماشاگری در استادیوم آزادی در مسابقه فردا حاضر نخواهد شد. حتی تعدادی از سکوهای صندلی ویژه استادیوم آزادی شماره گذاری شده اما این اقدامات در نهایت اثری نداشت.

کاوه رضایی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان امروز به صورت اختصاصی در گوشه ای از زمین تمرین کرد.

پیش از آغاز تمرین دراگان اسکوچیچ برای دقایقی با بازیکنان تیم ملی صحبت کرد و سپس آنها را در اختیار مربی بدنساز قرار داد.

بازیکنان تیم ملی زیر نظر اصغر قربان علیپور به گرم کردن بدن های خود پرداخته و کار بدنی خود را زیر نظر این مربی انجام دادند.

* بخش بعدی تمرین امروز تیم فوتبال کشورمان به آقاوسط و کار با توپ اختصاص داشت که کریم باقری به همراه سایر بازیکنان پا به توپ شد.

نکته جالب توجه در البسه کادر فنی تیم ملی فوتبال رنگ لباس کریم باقری بود که مربی تیم ملی برخلاف همکارانش لباس آبی رنگ پوشیده بود و بقیه اعضای کادر فنی با لباس قرمزرنگ مشغول نظارت بر عملکرد سایر ملی پوشان بودند.

ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در حاشیه تمرین امروز تأکید داشت که وبلاگ همصحبت بیش از 15 دقیقه در محل تمرین حضور نداشته باشند و به همین علت نمایندگان رسانه های گروهی به بیرون راهنمایی شدند.

به گفته مسئولان برگزاری مسابقه ملاقات تیم ملی و کره جنوبی در شرایطی برگزار می گردد که بازیکنان دو تیم در استادیوم آزادی مصاحبه ای با نمایندگان رسانه ها نخواهند داشت و این موضوع به علت رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود. ضمن آنکه کنفرانس خبری مربیان دو تیم هم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گزارش تمرین تیم ملی ، از حضور خبرنگاران کره ای تا تمرین اختصاصی یک بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تمرین تیم ملی ، از حضور خبرنگاران کره ای تا تمرین اختصاصی یک بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید