کار سختی مقابل تیم جنگنده آلومینیوم داریم

به گزارش وبلاگ همصحبت، یحیی گل محمدی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از ملاقات دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار کرد: اگرچه تیم آلومینیوم اراک نخستین سال حضورش در لیگ برتر است، اما در چند بازی گذشته به خوبی کسب تجربه نموده است و در بازی ها، حساب شده و کاملاً تکنیکی و جنگنده پیش می رود. امیدواریم فردا (دوشنبه) ضمن انجام یک بازی خوب، پیروز میدان باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم. چرا که سه امتیاز این بازی برای ما بسیار اهمیت دارد و برای کسب آن باید کوشش کنیم.

کار سختی مقابل تیم جنگنده آلومینیوم داریم

وی گفت: متأسفانه در بازی فولاد سه مصدوم داشتیم. بعد از اینکه پنالتی به ضرر ما اعلام شد، بچه ها دچار استرس و هیجان بازی شدند و در همین شرایط بحرانی سه تن از بازیکنان ما به خاطر استرس های وارد شده و شوک های عصبی مصدوم شدند. البته بعد از بازی داور آمد و عذرخواهی کرد اما این عذرخواهی دردی از ما درمان نکرد و نمی کند و تبعات آن اشتباه به شدت در شرایط تیم تأثیر گذاشت و دیگر قابل جبران نیست.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران اعلام کرد: فردا (دوشنبه) برای پیروزی مقابل تیم آلومینیوم، یک راه داریم آن هم با تمام وجود ضمن ارائه یک بازی خوب و فنی در بازی تمرکز داشته باشیم از موقعیت های خود استفاده کنیم این لازمه کار ما است، تا بتوانیم پیروزی میدان باشیم و به سه امتیاز در مقابل آلومینیوم دست پیدا کنیم.

گل محمدی گفت: جا دارد از طرفداران اراکی تشکر کنم. از ما در بدو ورود استقبال گرم و محبت آمیزی به عمل آوردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کار سختی مقابل تیم جنگنده آلومینیوم داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سختی مقابل تیم جنگنده آلومینیوم داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید