پرسپولیسی ها با الهام از ایکر مقدس مقابل رونالدو و مانه! ، کاسیاس سرخ ها کیست؟

به گزارش وبلاگ همصحبت، داستان فیکس شدن کاسیاس در تیم ملی اسپانیا پس از مصدومیت عجیب کانیزارس پیش از جام جهانی2002 می تواند الهام بخش 2دروازه بان ذخیره پرسپولیس باشد.

پرسپولیسی ها با الهام از ایکر مقدس مقابل رونالدو و مانه! ، کاسیاس سرخ ها کیست؟

به گزارش وبلاگ همصحبت آنلاین، بدون شک داغ ترین خبر این روزهای فوتبال ایران، مصدومیت علیرضا بیرانوند است که باعث شده این دروازه بان قادر به همراهی تیمش در برابر النصر عربستان نباشد. البته حدس هایی در خصوص حضور احتمالی بیرو در این مسابقه صورت می گیرد اما فعلا خبر این است که او نمی رسد و سرخ ها از این بابت حسابی نگران هستند.

پرسپولیس 2دروازه بان ذخیره به نام های مهرشاد اسدی و امیررضا رفیعی دارد که هیچ کدام برای اهالی فوتبال آشنا نیستند. با این حال اگر لازم شد آنها جلوی رونالدو و سادیو مانه بازی نمایند، می توانند یک بار داستان الهام بخش فیکس شدن ایکر کاسیاس در ترکیب تیم ملی اسپانیا را مرور نمایند.

پیش از جام جهانی2002، سانتیاگو کانیزارس دروازه بان اصلی ماتادورها بود، اما در نزدیکی آغاز مسابقات شیشه افترشیو روی پای او افتاد و موجب شکستگی یکی از انگشتانش شد. در نتیجه ایکر کاسیاس به شکلی غیرمنتظره فیکس شد و آنقدر خوب بازی کرد که تا سال ها همان جا ماند. در حقیقت فیکس شدن کاسیاس در ترکیب اصلی اسپانیا حاصل یکی از عجیب ترین مصدومیت های تاریخ فوتبال بود، اما او به خوبی قدر این فرصت را دانست و جایگاهش را به کسی نداد. آیا ممکن است پرسپولیس هم یک کاسیاس پنهان داشته باشد؟ شاید توقع خیلی زیادی باشد، اما در فوتبال غیرممکن نداریم ...

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیسی ها با الهام از ایکر مقدس مقابل رونالدو و مانه! ، کاسیاس سرخ ها کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها با الهام از ایکر مقدس مقابل رونالدو و مانه! ، کاسیاس سرخ ها کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید