(ویدئو) مهاجرت 500 کیلومتری گله فیل ها به شهر!

به گزارش وبلاگ همصحبت، گله ای از 15 فیل وحشی که تا به امروز 500 کیلومتر را از یک ذخیره گاه طبیعی در جنوب غربی چین پیمودند، روز چهارشنبه در حال نزدیک شدن به شهر بزرگ کونمینگ بودند که مقامات تلاش کردند تا آن ها را از مناطق پرجمعیت دور کنند.

(ویدئو) مهاجرت 500 کیلومتری گله فیل ها به شهر!

به گزارش وبلاگ همصحبت، مقامات حیات وحش چین می گویند که آن ها نمی دانند چرا این گله سال گذشته ذخیره گاه طبیعی خود را در نزدیکی شهر پوئر، منطقه ای که به کشت چای معروف است ترک کرده است.

این گله در ابتدا شامل 16 فیل بود، اما دو فیل به محل زندگی خود بازگشتند و در طی راستا یک فیل دیگر به جهان آمد.

مقامات در هنگام عبور فیل ها، جاده ها را مسدود کردند و سعی داشتند تا با ایجاد موانع و استفاده از غذا به عنوان طعمه این گله را از شهر کونمینگ و سایر مناطق پرجمعیت دور نگه دارند.

طبق گزارش خبرگزاری شینهوا، روز چهارشنبه این گله در شهر یوکسی در حدود 20 کیلومتری کونمینگ که شهری هفت میلیون نفری است مشاهده شد. طبق این گزارش، تصاویر گرفته شده از سوی پهپاد هایی که برای ردیابی گله استفاده شده اند، شش فیل ماده، سه فیل نر بالغ و سه فیل جوان و سه توله فیل را نشان می دهد.

چین مینگ یونگ، متخصص فیل های آسیایی می گوید: این اتفاق طولانی ترین مهاجرت فیل های وحشی در چین است. وی شرح داد که ممکن است رهبر گله فاقد تجربه باشد و کل گله را به بیراهه ببرد.

شین هوا می گوید که یک گروه ویژه 360 نفره با 76 خودرو و 9 پهپاد این فیل ها را ردیابی می کردند. طبق این گزارش، هفته گذشته پس از اخطار به ساکنان برای در خانه ماندن فیل ها به مدت شش ساعت در خیابان های شهر ایسهان سرگردان بودند.

طبق گزارش شینهوا خسارت وارده از سوی فیل ها به زمین های کشاورزی 6.8 میلیون یوآن (1.1 میلیون دلار) برآورد شده است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو

به "(ویدئو) مهاجرت 500 کیلومتری گله فیل ها به شهر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) مهاجرت 500 کیلومتری گله فیل ها به شهر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید