نشست هم اندیشی شورای ارزشیابی و نظارت بر متون نمایشی ایلام برگزار گردید

به گزارش وبلاگ همصحبت در ایلام، به منظور ارزیابی و نقد و آنالیز نمایش های اجرایی؛ نشست هم اندیشی شورای ارزشیابی و نظارت بر متون نمایشی ایلام با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار گردید.

نشست هم اندیشی شورای ارزشیابی و نظارت بر متون نمایشی ایلام برگزار گردید

در ابتدای این نشست اعضای شورا درخصوص شرایط تئاتر استان، لزوم توجه جدی تر به حوزه آموزش و برنامه ریزی در این زمینه و نحوه و شرایط صدور مجوز اجراهای صحنه ای با توجه به شرایط ایلام به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه تعداد 5 نمایش نامه مورد نقد و آنالیز نهاده شد که 3 نمایش نامه تأیید، یک نمایش نامه مشروط و یک نمایش نامه مردود اعلام شد.

بر پایه این خبر اعضای تازه شورای ارزشیابی و نظارت بر متون نمایشی استان، آذرماه سال 1401 معرفی شده و تا به امروز 23نمایش و نمایش نامه به وسیله این شورا مورد نقد و آنالیز نهاده شده است.

شورای ارزشیابی و نظارت بر متون نمایش از شوراهای تابعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که اعضای آن با تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با ابلاغ معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معین می شوند که در حال حاضر تقوایی، حشمت الله آقایی، پورقهرمان و غلامی اعضای این شورا در ایلام را تشکیل می دهند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نشست هم اندیشی شورای ارزشیابی و نظارت بر متون نمایشی ایلام برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم اندیشی شورای ارزشیابی و نظارت بر متون نمایشی ایلام برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید