مسابقات آب های آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا، شروع کار ایران با 5 طلا و یک برنز

به گزارش وبلاگ همصحبت، تیم ملی آب های آرام ایران کار خود را در مسابقات آب های آرام و پاراکانوی قهرمانی آسیا با کسب 5 مدال طلا و یک برنز کایاک دونفره شروع کرد.

مسابقات آب های آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا، شروع کار ایران با 5 طلا و یک برنز

به گزارش وبلاگ همصحبت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا از صبح امروز در پاتایا تایلند شروع شد.

محمدنبی رضایی در مسابقه کانوی یک نفره 1000 متر مردان در رقابت با قایقرانان تایلند، ازبکستان، تاجیکستان، هند، اندونزی، قزاقستان و چین تایپه به مدال طلای مسابقات آب های آرام دست یافت.

علی آقامیرزایی در کایاک یک نفره 1000 متر مردان با زمان 3:40.719 دقیقه در رقابت با قایقرانان ازبکستان، چین تایپه، قزاقستان، قرقیزستان، اندونزی، تایلند و هنگ کنگ صاحب مدال طلا شد. در این رقابت قایقرانان ازبکستان و چین تایپه دوم و سوم شدند.

امین بوداغی و پیمان قویدل در کایاک دونفره 1000 متر مردان به مدال برنز رسیدند. در این رقابت قایقرانان ازبکستان و قزاقستان اول و دوم شدند و هند و تایلند و اندونزی در رده های چهارم تا ششم نهاده شدند.

شیما داناپور در کانوی یک نفره 1000 متر بانوان در رده پنجم نهاده شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، اندونزی، قزاقستان و تایلند اول تا چهارم شدند.

ملی پوشان کشورمان در ادامه مسابقات امروز در 3 ماده دیگر رقابت می نمایند.

تیم کایاک چهارنفره مردان ایران با ترکیب پوریا شریفی، علی آقامیرزایی، امین بوداغی و پیمان قویدل با زمان 3:05.057 دقیقه صاحب مدال طلای مسافت 1000 متر شد. در این رقابت تیم های ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، هند، تایلند و قرقیزستان دوم تا هفتم شدند.

الناز شفیعیان در کایاک یکنفره 1000 متر بانوان با زمان 4:12.638 دقیقه صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، قزاقستان و تایلند در رده های دوم تا چهارم ایستادند.

تیم کانوی دونفره ایران با ترکیب عادل مجللی و شاهو ناصری با زمان 3:44.063 دقیقه بر سکوی نخست آسیا ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت قایقرانان قزاقستان، ازبکستان، اندونزی و تایلند در رده های بعدی ایستادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسابقات آب های آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا، شروع کار ایران با 5 طلا و یک برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات آب های آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا، شروع کار ایران با 5 طلا و یک برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید