مانیتور فوق همه کاره لنوو!

به گزارش وبلاگ همصحبت، لنوو به تازگی یک مانیتور 31.5 اینچی 4K ارزان در چین عرضه نموده است. این مانیتور دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را به یک صفحه نمایش همه کاره تبدیل می نمایند.

مانیتور فوق همه کاره لنوو!

به گزارش وبلاگ همصحبت، لنوو L32p-30 دارای یک صفحه نمایش سایز 5.31 اینچی 3840 در 2160 پیکسل Ultra HD با ویژگی IPS (In- plane Switching) است. پنل های IPS پنل های رجحان نسبت به به پنل های TN هستند؛ این پنل ها تصاویر را با محدوده گسترده تری از رنگ ها و روشنایی بیشتر نمایش می دهند. مانیتور نو لنوو برای مصرف رسانه، بازی و کار های خلاقانه طراحی شده است.

سه طرف این مانیتور تقریبا بدون لبه هستند که این ویژگی سبب ارائه تجربه کاربری فراگیرتری خواهد شد. این مانیتور نود درصد طیف رنگی DCI P3 را پوشش می دهد و عمق رنگ 10 بیتی را ارائه می دهد. بعلاوه دارای نسبت تصویر 16:9 و نسبت کنتراست 1000:1 می باشد.

L32p-30، 4K روشنایی 350 نیت و زمان پاسخگویی 6 میلی ثانیه را در حین استفاده معمولی ارائه می دهد و در حالت extreme mode می توان آن را به 4 میلی ثانیه کاهش داد. این محصول دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز است و از AMD Freesync پشتیبانی می نماید تا تجربه ای روان و بدون توقف و پرش صفحه نمایش را ایجاد کند.

این محصول یک مانیتور عالی برای استفاده در محل کار و اتصال چندین لپ تاپ بطور همزمان است، زیرا دارای چندین پورت مانند Display Port 1.2، HDMI 2.0، USB Type-C Gen 1، یک جک خروجی صدا 3.5 میلی متری و چهار پورت USB 3.2 Gen 1 است. یکی از ویژگی های برجسته این نمایشگر این است که می تواند تا 75 وات برق را به وسیله کانکتور USB Type-C Gen 1 به لپ تاپ شما ارائه دهد و برای افرادی که می خواهند نوت بوک خود را مستقیما به مانیتور متصل نمایند ایده آل می باشد؛ در این صورت دیگر نگران باتری یا کانکتور های برق اضافی نخواهند بود. این مانیتور بعلاوه دارای یک بلندگوی داخلی 3 واتی نیز می باشد. وزن آن حدود 6.8 کیلوگرم است و می توان آن را به دیوار نصب کرد. مانیتور Lenovo L32p-30 با قیمت 1999 یوان (316 دلار) در چین عرضه شده است. بعلاوه از جولای 2021 در منطقه ها دیگر نیز در دسترس بوده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "مانیتور فوق همه کاره لنوو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانیتور فوق همه کاره لنوو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید