صفحه اول گوگل ، چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

به گزارش وبلاگ همصحبت، رپرتاژآگهی - اینکه هر کسب وکاری در صفحه اول گوگل قرار بگیرد برای آن کسب وکار می تواند بسیار حیاتی باشد به خصوص اگر کسب وکار تازه تأسیس باشد و کسی ان را نشناسد که اهمیت این موضوع چندین برابر می شود. در این مقاله با شما همراه هستیم تا در مورد قرار دریافت در صفحه اول گوگل برای کسب وکارها نکاتی را ذکر کنیم. با ما همراه باشید.

صفحه اول گوگل ، چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

اهمیت قرار دریافت در صفحه اول گوگل

شاید با خود بگویید که مگر صفحه اول گوگل چه امتیازی دارد که باید در آن قرار بگیریم و این همه وقت و هزینه صرف آن کنیم. در جواب می خواهیم شما را با یک آمار جالب در مورد آمار بازدید صفحات موتور جستجو آشنا کنیم تا پی ببرید که بودن در صفحه اول می تواند چقدر برای شما مهم و حیاتی باشد:

اهمیت قرار دریافت در صفحه اول گوگل به روایت اعداد و ارقام

داشتن رتبه بندی در صفحه یک بسیار مفیدتر از صفحه بعدی است. این امر هنگامی آشکار می شود که میزان کمی جستجو در صفحات نتایج بعدی را بررسی کنید. به نقل از سایت معتیر موز(Moz)، هر کسب وکاری با قرار دریافت در صفحه اول گوگل 71٪ کلیک های بازدیدکننده را به خود اختصاص می دهند و گزارش شده است که در سال های اخیر این عدد به 92٪ رسیده است. نتایج صفحه دوم گوگل 6٪ از کل کلیک های موجود را دریافت می کنند.

نحوه عملکرد سئو را درک کنید

برای استفاده از روش هایی که قصد داریم به شما نشان دهیم ، مهم است که ابتدا نحوه کار SEO را بفهمید. اگر بتوانید چگونگی رتبه بندی Google یک وب سایت نسبت به وب سایت دیگر را بدانید ، بهتر می دانید که چگونه وب سایت خود را در Google رتبه بندی کنید.

برای شروع ، لازم است تفاوت بین SEO در سایت و SEO خارج از سایت را بدانید. Onpage SEO فرایند محبت آمیز سازی موتور جستجوی وب سایت شما است. با این کار Google (و سایر موتورهای جستجو) می توانند وب سایت شما را جستجو کرده و آن را در نتایج جستجوی خود فهرست کنند.

سئو خارج از سایت (که به SEO off page نیز معروف است) با همه موارد خارج از وب سایت شما که روی نمره SEO شما تأثیر می گذارد ، ارتباط دارد. اگر وب سایت دیگری در یکی از پست های خود به وب سایت شما پیوند داده باشد ، این امر به افزایش نمره SEO شما کمک می کند.

رقابت خود را مطالعه کنید

وقتی دانستید که مقاله شما روی چه موضوعی تمرکز می کند ، باید مطالعه رقابت خود را شروع کنید.

این به معنای ایجاد لیستی از کلمات کلیدی است که می خواهید در مقاله خود قرار دهید و جستجوی آن کلمات کلیدی در Google. آنچه در این قسمت باید انتظار داشته باشید این است که به شما ایده خوبی از آنچه دیگران در همان فضا انجام می دهند ، بدهد. و مهم تر اینکه ، چه کسی این کار را به خوبی انجام می دهد.

اگر بودجه لازم برای سرمایه گذاری در ابزاری مانند Ahrefs را داشته باشید ، این یک مزیت بزرگ نسبت به رقبا به شما خواهد داد. با استفاده از ابزار SERP آن ها می توانید بفهمید که رقابت شما از چه کلمات کلیدی استفاده می کند و چه میزان ترافیک از آن کلمات کلیدی ایجاد می کند.

تحقیق کلمات کلیدی - نحوه رتبه بندی وب سایت خود در Google

تحقیق درباره کلمات کلیدی یکی از خدمات سئو می باشد که خود یکی از مراحل اصلی در جهت درک نحوه ورود به صفحه اول Google است. شما لازم است روی کلمات کلیدی با رقابت کم و حجم جستجوی بالا تمرکز کنید.

تعدادی ابزار رایگان و پولی وجود دارد که می توانید برای کمک به تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود استفاده کنید، ازجمله:

** Google Keyword Planner (رایگان)

** Uber suggest (رایگان)

** Moz (پولی)

** Ahrefs (پولی)

** KW finder (پولی)

** روندهای Google (رایگان)

هر ابزار کلمه کلیدی بینش متفاوتی را برای شما فراهم می کند. به همین دلیل ، لازم است از ترکیبی از ابزارهای مختلف استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که تصمیمات مبتنی بر داده را اتخاذ می کنید.

روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنید

کلمات کلیدی با طول بلند ،کلماتی هستند که از یک واژه اصلی و تعدادی واژه فرعی تشکیل شده اند و این واژه های فرعی معرف ویژگی ها و حتی مکان این کلمه کلیدی هستند.

کلمات کلیدی با طول بلند این قابلیت را دارند که نتایج جستجو را تخصصی تر کرده و مخاطب را به هدف واقعی خود برسانند ضمن اینکه استفاده از این کلمات باعث می شود که در معرض رقابت کمتری قرار بگیریم و زودتر در موتورهای جستجو دیده شویم.

از یک افزونه خوب در وردپرس کمک بگیرید

هنگامی که کلمه کلیدی تمرکز خود را پیدا کردیم، از همان روش ها برای یافتن کلمات کلیدی دیگر استفاده می کنیم. می توانیم به جای یک کلمه چند کلمه را در یک مقاله هدف قرار دهیم و از پلاگین Yoast SEO (برای وب سایت های وردپرس) برای کمک در دستیابی بهینه تراکم کلمات کلیدی استفاده کنیم.

اگر از Yoast استفاده می کنید ، تعدادی توصیه برای بهبود امتیاز کلی SEO به شما ارائه می دهد. برای کسانی که از Yoast استفاده نمی کنند پیشنهاد می کنم آموزش سئو وردپرس را دنبال کنند و این توصیه ها را در سئو داخلی مد نظر قرار دهند.

  • کلمه کلیدی تمرکز اصلی در پاراگراف اول شما
  • کلیدواژه های اصلی و ثانویه در زیرعنوان های H2 شما
  • کلمات کلیدی را در برچسب های alt خود متمرکز کنید
  • پیوندهای خروجی در محتوای شما
  • پیوند به صفحات داخلی محتوای شما
  • کلیدواژه های اصلی و ثانویه توضیحات متای شما
  • کلمه کلیدی تمرکز برای آدرس صفحه شما (URL مقاله)

عنوان صفحه و توضیحات متا

شما باید از مهارت های بازاریابی خود برای به حداکثر رساندن کلیک های جستجو استفاده کنید.

سعی کنید به عنوانی فریبنده فکر کنید که خیلی طولانی نباشد. به همین ترتیب ، لازم است مطمئن شوید که توضیحات متا شما جذاب است و کلمات کلیدی تمرکز شما را در برمی گیرد.

شما می توانید با عناوینی که برای جلب نظر کاربران در مقاله شما بهتر استفاده می شود ، آزمایش کنید. سپس می توانید تعداد نمایش ها را کنترل کرده و روی مقاله خود در کنسول جستجوی Google کلیک کنید. سعی کنید نرخ کلیک (CTR) بالای 5٪ را هدف قرار دهید.

وقتی مقاله ما در یک نتیجه جستجوی Google ظاهر می شود ، سعی می کنیم کاربر را با عنوان خود قلاب کنیم ، بعد از عنوان ،چیزی که در صفحه نتایج به چشم می خورد توضیحات متا است که توضیح کوتاهی از آنچه قرار است بخوانید ارائه می شود. که ازاینجا هم می توانید تلاش کنید تا کاربر را به صفحات سایت خود بکشانید.

خود را به Google محدود نکنید

بسکمک از بازاریاب های دیجیتال این مرحله را دنبال نمی کنند و اگر شما همین کار را انجام دهید ، قسمت بزرگی از امتیاز را از دست می دهید. طبق اطلاعات اخیر ، بینگ 33 درصد سهم بازار در ایالات متحده را دارد. آن ها همچنین سهم زیادی از بازار را در سایر کشورهای درجه اول دارند.

اگر می خواهید مقاله شما در Bing ، Yahoo و MSN یافت شود ، باید نقشه سایت خود را در سیستم عامل وب سایت آن ها بارگذاری کنید.

اهمیت دادن به بک لینک های با کیفیت

از نظر گوگل، بک لینک همان چیزی است که وب سایت ها درباره یکدیگر می گویند. این بیشتر نشانه اعتماد و تأیید است. یک وب سایت کاربران خود را به وب سایت دیگری متصل می کند و پلی ایجاد می کند. این مانند این است که برای خواندن ربات های جستجو یک بررسی مثبت بگذارید.

این پیوندها همچنین به موتورهای جستجو در مورد موضوعات اصلی صفحه وب پیوند داده شده اطلاع می دهند. به همین دلیل متن لنگر برای SEO مهم است.

اصطلاحات زیادی برای لینک وجود دارد که اصلاح آن ها می تواند یک چالش باشد. پیوند ورودی فقط نام دیگری برای بک لینک است. آن ها را می توان incoming link نیز نامید.

پیوندهای خروجی چیز جداگانه ای است. این ها پیوندهایی هستند که به وب سایت های دیگری می روید و به صفحات خود اضافه می کنید. این رأی اعتماد شما به وب سایت دیگری است که موتورهای جستجو در نظر می گیرند.

مرور فعالیت ها و نتایج به دست آمده

بعد از انجام این مراحل و بسکمک از مراحل دیگر،وقت آن است که نتایج خود را به طور دقیق مانیتورینگ کنید. مانیتورینگ به معنی بررسی دقیق رفتار کاربر در سایت و اینکه هر قسمت از سایت و صفحات چقدر بازدید دارد. شما برای این کار می توانید از انواع ابزارهای گوگل مانند گوگل وبمستر تولز، گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر استفاده کنید.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله در مورد قرار دریافت در صفحه اول موتورهای جستجو و لزوم آن برای کسب وکارها صحبت کردیم. نکته ای که اهمیت دارد این است که باید قبل از شروع اقدامات سئو ،ابتدا هدف خود را مشخص کرده و مخاطب و همین طور رقبای خود را به درستی شناسایی کنیم و ضمن آن بهترین استراتژی ها و ابزارها را انتخاب کنیم.

بهتر است برای قرار دریافت در صفحه اول نتایج گوگل همواره از یک مشاور سئو خبره، مشاوره سئو بگیرید. مهندس اسماعیل سحاب از سال 1395 به صورت تمام وقت در شرکت های مختلف از قبیل تیک بان، توریست اپ، موتن رو، آسرون و … سابقه فعالیت در حوزه سئو و بهینه سازی وب سایت را دارا می باشد.. برای ارتباط با وی و دریافت مشاوره سئو حرفه ای می توانید نام او را در گوگل جست و جو و یا به وب سایت شخصی https://ismaeilsahab.ir/ مراجعه کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "صفحه اول گوگل ، چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه اول گوگل ، چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید