سلطانی فر: با واگذاری استقلال و پرسپولیس، ظرفیت های معطل مانده مالی آنها شکوفا می گردد

به گزارش وبلاگ همصحبت، وزیر ورزش و جوانان گفت: با خصوصی شدن دو تیم فوتبال پایتخت چهره فوتبال ایران تغییر مثبتی می نماید و ظرفیت های معطل مانده مالی آنها شکوفا می گردد.

سلطانی فر: با واگذاری استقلال و پرسپولیس، ظرفیت های معطل مانده مالی آنها شکوفا می گردد

به گزارش وبلاگ همصحبت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر درباره آخرین شرایط خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: مطابق برنامه بدون حتی یک روز اتلاف وقت، برنامه را شخصا به همراه مدیران و متخصصان سازمان خصوصی سازی و فرابورس دنبال می کنم .

وزیر ورزش و جوانان درباره اجماع نهادهای مختلف برای واگذاری استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارایه و در ادامه اضافه کرد: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد و این کار با شهامت، به دور از انتقاد های خرده بینانه و بر اساس اصول حاکم بر خصوصی سازی در حال اجرا است.

مسعود سلطانی فر با اشاره به ظرفیت های قابل توجه بخش خصوصی اعلام کرد: اطمینان دارم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، چهره فوتبال ایران تغییر عظیم و مثبتی خواهد نمود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با واگذاری این دو تیم ظرفیت های معطل مانده مالی آنها شکوفا می گردد و طرفداران عملاً در اداره انها سهیم می سوند و نتایج درخشان آن را خواهند دید.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تاکید نمود : اگر امروز به فکر خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس نباشیم و برای اداره آنها تنها متکی به درآمد های محدود فعلی باشیم ، مسلما در آینده گرفتاریهای عمیق تری پیدا می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سلطانی فر: با واگذاری استقلال و پرسپولیس، ظرفیت های معطل مانده مالی آنها شکوفا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: با واگذاری استقلال و پرسپولیس، ظرفیت های معطل مانده مالی آنها شکوفا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید