سفر مهیج به جزیره کیش ، هیجان انگیزترین تفریحات در کیش

به گزارش وبلاگ همصحبت، یکی از جزایر زیبا و خوش آب و هوای خلیج فارس جزیره کیش می باشد این جزیره زیبا در کشور ایران واقع شده است و سالانه افراد بسیاری برای سرگرمی و گردشگری سفر به کیش دارند. اگر در پی سفری لذت بخش و سرگرمیی می باشید و مایل به سفر داخلی هستید ما سفر به کیش را به شما پیشنهاد می کنیم تا از سرگرمیات در کیش نهایت استفاده را کنید و سفری دلنشین را برای خود رقم بزنید.

سفر مهیج به جزیره کیش ، هیجان انگیزترین تفریحات در کیش

جزیره کیش دارای آب و هوای مطلوبی می باشد به طوری که در طول سال گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید و این موقعیت باعث می گردد که سرگرمیات بسیاری در این جزیره باشد تا همیشه گردشگران از سفر به کیش خود لذت ببرند.برخی از سرگرمیات کیش بسیار هیجان انگیز است و این سرگرمیات بیشترا در ساحل کیش انجام می گردد. در سالهای اخیر جزیره کیش از یک جزیره ساده به مقصدی گردشگری تبدیل شده است البته از قبل نیز همیشه مسافران بسیاری برای خرید و گشت و گذار به جزیره کیش سفر می کردند اما حال حاضر تنوع سرگرمیات در کیش افزایش یافته است .سالانه افراد زیادی از کشور های دیگر نیز به این جزیره سفر می نمایند و البته از وسایل سرگرمیی این جزیره نیز نمی توانند غافل شوند, به طور مثال یکی از سرگرمیات ساحلی در کیش غواصی می باشد ,تجربه غواصی کردن یا فلای بورد ممکن است هر شخصی رو وسوسه به امتحان کردن یک سرگرمی نو بکند, علاوه بر این حرفا که سرگرمیات کیش چه می باشد یا اینکه کدام وسیله سرگرمیی مناسب می باشد یا نه ، پیشنهاد می کنیم برای اولین بار بیشتر سرگرمیات را امتحان کنید.

سرگرمیات در کیش: گشت با قایق تندرو

ساحل کیش یکی از مکانهای مناسب برای سرگرمیات کیش است, در باشگاه ها و مراکز دریایی جزیره کیش امکانات و خدماتی برای گردشگران از قبیل دوره های آموزش غواصی، جت اسکی، فلای بورد، اسکی روی آب، گشت با قایق تندرو، گشت سرگرمیی دور جزیره کیش، اکواریوم شناور، تور جزایر، پاراسل، قایق ماهیگیری سرگرمیی و بسیاری دیگر ارائه می گردد. جزیره کیش به نسبت وسعت آن دارای سواحل بیشتری به دور از غوغا و هیاهو است که بیشتر آن مورد استفاده قرار می گیرد و کمتر جایی از آن بلا استفاده است.

سرگرمیات در کیش: غواصی

غواصی در کیش علاوه بر اینکه کاربردهای صنعتی، پژوهشی و نظامی دارد امروزه برای ورزش و سرگرمی در کیش هم مورد استفاده قرار می گیرد. تجربه غواصی در دریای خلیج فارس و شناکردن با ماهی ها و جانوران دریایی کیش یکی از برترین لحظات این سرگرمی دریایی می باشد. غواصی در کیش در همه فصل های سال امکان پذیر است و سایت های متفاوت بسیاری وجود دارد که برای هر رده تجربه از غواصگران وجود دارد. سایت های کم عمق کیش برای غواصی، حتی برای افرادی که تجربه غواصی ندارند مناسب است. وجود مراکز آموزشی و سرگرمیی غواصی درکیش این جزیره را تبدیل به قطب غواصی کشور نموده است و می توان گفت که برترین سرگرمی و هیجان انگیزترین سرگرمی کیش غواصی است ,حتما امتحان کنید و لذت ببرید.

سرگرمیات در کیش: فلای بورد

فلای بورد کیش یکی از وسیله های ورزشی، سرگرمیی کیش است که شما می توانید با آن تا ارتفاعی حدود 12 متر بالاتر از سطح آب دریای خلیج فارس بروید و آزادانه پرواز و شیرجه بزنید. البته ناگفته نماند که این وسیله قیمت بالایی دارد.

سرگرمیات در کیش: جایروکوپتر

جزیره کیش نوا برای گردشگران یک سرگرمی بسیار هیجان انگیز ایجاد نموده است به نام جایروکوپتر که ترکیبی از هواپیما و هلیکوپتر می باشد. این سرگرمی که از آن استقبال بسیار خوبی هم شده است به گردشگران یاری می نماید که در فضایی امن و آرام تجربه پرواز هوایی بر روی خلیج فارس را داشته باشند و سواحل مرجانی کیش را از زاویه دیگری ببینند. سرگرمیات کیش چه ساحلی چه دریایی بسیار بیشتر است و دارای تنوع بیشتری می باشد لذا در این متن به چند مورد اشاره شده است در سایر مقالات سایت می توانید بیشتر در خصوص این نوع سرگرمیات بخوانید .

منبع: همگردی

به "سفر مهیج به جزیره کیش ، هیجان انگیزترین تفریحات در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مهیج به جزیره کیش ، هیجان انگیزترین تفریحات در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید