راه را نشانم ده و دستان خالی ام را بگیر

به گزارش وبلاگ همصحبت، چهارشنبه است و قلبم دوست دارد مثل همه چهارشنبه های دیگر کبوتری گردد و بر بلندای حرم امام هشتم پرواز کند.

راه را نشانم ده و دستان خالی ام را بگیر

چهارشنبه ها برای مردمان ایران زمین که شیفته امام رئوف علی ابن موسی الرضا هستند پلی ارتباطی برای دلدادگی با امام رضا (ع) است.

آقا جان. هر روز که خورشید خراسان به عشق گنبدطلایی شما طلوع می نماید همان لحظه کبوتر دل، بهانه کنان به سوی حرم شما پر می کشد و به سوی دانه های مِهری می رود که برایش چهارشنبه های امام رضایی می پاشید...

امروز دوباره کبوتر دل، بهانه کنان به سوی حرم شما پر کشیده و به سوی دانه های مِهری آمده، که برایش این چهارشنبه هم پاشیده اید.

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی..

یا غریب الغربا این چهارشنبه هم دستان تهی ام را دخیل پنجره فولادتان می بندم تا راه نشانم دهید و دستان خالی ام را بگیرید.

آقای من در این لحظات که دل من و زائرانت مثل کبوتری رها شده است، همین حالا که دلمان مثل کبوتری بی پناه بال و پر می زند آغاز کن و برایمان معجزه کن آقا ما به معجزاتت ایمان داریم. ای طبیب، ای مسیحا، بیا و در این چهارشنبه هم نگاهمان کن تا صدای شفاعتت در موسم بی کسی مان هنگامه دلخوشی به پا کند.

چهارشنبه است و من و زائرانت، بی پناه هر کدام گوشه ای نشسته ایم و با این ضریح قشنگ، این حس نورانی اهورایی، این فضای عنبرین ناب، این صدای بال بال فرشتگان مقرب، این حضور ممتد سبز، این سیال زلال آبی، خلوت نموده ایم تا شاید تمام غم های عالم از دل مان برود.

وبلاگ همصحبت خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه را نشانم ده و دستان خالی ام را بگیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه را نشانم ده و دستان خالی ام را بگیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید