خبرهای خوش دولت برای اورژانس هرمزگان

به گزارش وبلاگ همصحبت، رئیس اورژانس هرمزگان با اشاره به حمایت دولت و مسئولان وزارت بهداشت از حوزه بهداشت و درمان این استان، گفت: خبرهای خوشی برای حوزه اورژانس این استان در راه است.

خبرهای خوش دولت برای اورژانس هرمزگان

به گزارش وبلاگ همصحبت آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر حسین قاسمی یکشنبه 26 مرداد اظهار کرد: هفته پیش در نشستی با رئیس سازمان اورژانس مسائل و مسائل اورژانس هرمزگان ازجمله کمبود نیروی انسانی و ضرورت توسعه و نوسازی ناوگان اورژانس هرمزگان مطرح و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد. به زودی یک فروند بالگرد ملکی به منظور توسعه خدمات اورژانس در سطح استان هرمزگان و با توجه به داشتن بیش از 12 هزار کیلومتر مرز آبی و 14 جزیره، خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تحویل داده می گردد.

رئیس اورژانس هرمزگان صدور مجوز استخدام 150 نفر و اختصاص اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های ویژه مسیرهای سخت گذر و تأمین اعتبار برای نوسازی هفت پایگاه اورژانس شهری و جاده ای را از دیگر خبرهای خوش دولت برای حوزه بهداشت و درمان هرمزگان عنوان نمود. نیمه مردادماه سال جاری نیز با حمایت دولت و وزارت بهداشت، سه پایگاه اورژانس شهری در بندرعباس و دو پایگاه اورژانس هوایی در بستک و بندرلنگه به بهره برداری رسید.

هرمزگان 57 پایگاه جاده ای و روستایی، 20 پایگاه شهری، 2 پایگاه دریایی و دو پایگاه هوایی دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبرهای خوش دولت برای اورژانس هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای خوش دولت برای اورژانس هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید