خبرنگاران رنگرز: شروع تمرینات تیم های ملی منوط به تصمیم اتحادیه جهانی کشتی است

به گزارش وبلاگ همصحبت، تهران- خبرنگاران- سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: برگزاری تمرینات تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک منوط به تصمیمات آینده اتحادیه جهانی کشتی است.

خبرنگاران رنگرز: شروع تمرینات تیم های ملی منوط به تصمیم اتحادیه جهانی کشتی است

حسن رنگرز روز شنبه با اشاره به این موضوع گفت: با توجه به نامشخص بودن زمان برگزاری رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا، شروع تمرینات تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی منوط به تصمیم آینده اتحادیه جهانی کشتی در این مورد است. در صورت اتخاذ تصمیمات جدید، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اظهارات رنگرز در پی نامه امروز اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون های قاره آسیا است مبنی بر لغو سفر به قرقیزستان، مطرح شده است.

رقابت های گزینشی کشتی آزاد و فرنگی المپیک 2020 در قاره آسیا، قرار بود از هشتم فروردین ماه 99 به میزبانی شهر شی آن چین برگزار گردد که بدلیل شیوع کرونا در این کشور، میزبانی مسابقات از چین گرفته شد.

پس از این اتفاق و از میان نامزدهای میزبانی در نهایت، اتحادیه جهانی کشتی با میزبانی شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان از این مسابقات در همان تاریخ مقرر موافقت کرد اما فدراسیون کشتی این کشور با ارسال ایمیل به فدراسیون های آسیایی خبر کناره گیری خود را از میزبانی این مسابقات بدلیل هراس از شیوع کرونا بیان کرد.

اتحادیه جهانی کشتی در حال آنالیز تدابیر و گفت وگو با کمیته بین المللی المپیک (آی.او.سی) است که تا هفته آینده ادامه دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رنگرز: شروع تمرینات تیم های ملی منوط به تصمیم اتحادیه جهانی کشتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رنگرز: شروع تمرینات تیم های ملی منوط به تصمیم اتحادیه جهانی کشتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید