حمله فدراسیون فوتبال اردن به AFC بعد از تمسخر زمین ماسه ای

به گزارش وبلاگ همصحبت، اظهارنظر أیمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن در ملاقات با وزیر امور خارجه قطر مبنی بر آمادگی کشورش برای ارائه هرگونه یاری به قطر در جهت برگزاری مسابقات جام جهانی 2022، حسابی خبرساز و پرحاشیه شد.

حمله فدراسیون فوتبال اردن به AFC بعد از تمسخر زمین ماسه ای

یک روز بعد از این اظهارنظر، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویری از یک زمین فوتبال در کشور اردن که زیر شن و ماسه رفته است، منتشر کرد و نوشت: چه کسی می خواهد این زمین را تمیز کند؟ اردنی ها این پیغام و تصویر AFC را تمسخر و کنایه این نهاد برای یاری به قطر و برگزاری جام جهانی برداشت کردند و مطالب زیادی علیه کنفدراسیون آسیا از سوی اردنی ها منتشر شد.

بعد از ایجاد هجمه علیه AFC در فضای مجازی، فدراسیون فوتبال اردن هم با انتشار بیانیه ای، از کنفدراسیون آسیا بابت این اقدامش که برای بار دوم تکرار شده است، به شدت انتقاد کرد.

در بخشی از بیانیه فدراسیون اردن که به نوعی حمله به AFC است، آمده: این برای دومین بار است که از این عکس برای ساختن جوک در ماه های گذشته استفاده نموده اید در حالی که مردم ما تحت قرنطینه و محدودیت های شدید هستند. این تصویر گرفته شده به یک ورزشگاه در شهر الحمیمه بر می گردد که در یکی از محروم ترین نقاط کشورمان واقع شده است و با این شوخی به همه کسانی که برای حفظ آن ورزشگاه ها خستگی ناپذیر کار می نمایند، توهین می کنید.

همچنین سمر نصار دبیر کل فدراسیون فوتبال اردن هم گفت: اشتیاق اردن برای فوتبال باعث ایجاد ورزشگاه هایی در روستاها و در قلب صحرای زیبای ما می گردد و ما به انگیزه می دهد تا علیرغم همه گیری ویروس کرونا، فعالیت فوتبال را ادامه بدهیم. از علاقه AFC به ورزشگاه زیبای روستا، متحیر شدیم و امیدواریم همین توجه را به مسابقات قهرمانی آسیا بدون ایجاد وقفه و به تعویق انداختن، داشته باشید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمله فدراسیون فوتبال اردن به AFC بعد از تمسخر زمین ماسه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله فدراسیون فوتبال اردن به AFC بعد از تمسخر زمین ماسه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید