جام اولی های پرسپولیس چه بازیکنانی هستند؟

به گزارش وبلاگ همصحبت، قهرمانی های پرتعداد پرسپولیس در سال های اخیر، باعث شده بیشتر بازیکنان این تیم حداقل یک بار در زندگی قهرمانی را تجربه نمایند. بازیکنان تازه تیم هم، زمان زیادی منتظر کسب اولین قهرمانی نمی مانند. پرسپولیس پیش از سرانجام این فصل لیگ برتر و جام حذفی، توانست اولین جام را به دست آورد. احساسی که برخی از بازیکنان تازه این تیم، برای اولین بار آن را تجربه می کردند.

جام اولی های پرسپولیس چه بازیکنانی هستند؟

در بین خرید های این فصل پرسپولیس، میلاد سرلک سابقه قهرمانی لیگ و آل کثیر، لک و آقایی تجربه قهرمانی جام حذفی را داشته اند. چند بازیکن دیگر اما، تا به حال روی سکو نرفته بودند. مشهورترین آن ها شاید شهریار مغانلو باشد. بازیکنی که بیشتر دوران فوتبالش را در پیکان و ملوان گذراند و نتوانست به جام برسد. تعویق برگزاری سوپرجام تا امروز، به او فرصت داد تا در این مسابقه به میدان برود و بعد از 14 بازی با پیراهن پرسپولیس، اولین قهرمانی را تجربه کند.

فرشاد فرجی، علی شجاعی و محمدمهدی مهدی خانی، سه بازیکن دیگری بودند که در بازی با تراکتور به نخستین قهرمانی دوران فوتبال شان رسیدند. البته چند بازیکن تازه وارد از تیم های پایه یا خرید های جوانی مثل محمد شریفی هم، شرایط مشابهی داشتند. بیشتر آن ها زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان هم بازیکن پرسپولیس بودند، اما شکست در آن مسابقه، باعث شد مدال نقره نصیب شان گردد. دیروز، پایان آن ها هم با پیراهن تیم جدیدشان، توانستند روی سکوی قهرمانی بروند و جشن بگیرند.

منبع: فرارو

به "جام اولی های پرسپولیس چه بازیکنانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام اولی های پرسپولیس چه بازیکنانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید