مدارس و دانشگاه ها از 14 فروردین باید به شکل حضوری فعال باشند

به گزارش وبلاگ همصحبت، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس جمهور با تشکر از همراهی مردم و کوشش کادر درمان برای کاهش شیوع کرونا بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری کرونا در جامعه تاکید نمود.

مدارس و دانشگاه ها از 14 فروردین باید به شکل حضوری فعال باشند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ همصحبت، سید ابراهیم رئیسی در اولین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال 1401 ضمن تشکر از همراهی مردم و کوشش کادر درمانی و بهداشتی و تمام کسانی که در کاهش شیوع ویروس کرونا نقش آفرینی کردند، تأکید کرد: با وجود فرایند کاهشی ابتلا و فوتی های کرونا در کشور، باید شیوه نامه های بهداشتی به دقت رعایت و از عادی انگاری کرونا در جامعه پرهیز گردد.

رئیس جمهور با اشاره به افزایش 50 درصدی سفرهای نوروزی اضافه کرد: مسافرت گسترده مردم نشانه نشاط و امنیت اجتماعی است، اما همه باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت داشته باشند تا در آینده شاهد توسعه دوباره شیوع کرونا نباشیم.

رئیسی گفت: براساس گزارش ارایه شده در ستاد ملی کرونا تا به امروز حدود 150 میلیون دز واکسن در کشور تزریق شده که کار بزرگی است، اما دریافت دز سوم واکسن همچنان باید مورد تأکید قرار گیرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور مؤثر اورژانس و پلیس راهور در کاهش تلفات رانندگی، توضیح داد: باید قاطعانه با تخلفات حادثه ساز رانندگی برخورد گردد و پلیس هیچگونه اغماضی در خصوص اینگونه تخلفات نداشته باشد چراکه جان مسافران را به خطر می اندازد.

رئیس جمهور با تأکید بر اهمیت خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی در استان های مختلف کشور، گفت: مسئولان و استانداران تمام کوشش خود را بکار گیرند تا با همتی مضاعف در ایام نوروز مسئله ای برای مردم پیش نیاید و کمبودهایی چون اسکان نوروزی مسافران سریعا جبران گردد.

بعلاوه در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مصوب شد از 14 فروردین 1401 تمام مدارس و دانشگاه های کشور به صورت حضوری فعالیت نمایند و ساعات کار ادارات نیز به پیش از شروع کرونا بازگردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مدارس و دانشگاه ها از 14 فروردین باید به شکل حضوری فعال باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس و دانشگاه ها از 14 فروردین باید به شکل حضوری فعال باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید