ترامپ: اگر بایدن پیروز انتخابات گردد تمام آمریکا مینیاپولیس می گردد!

به گزارش وبلاگ همصحبت، رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر در انتخابات سال جاری از دموکرات ها شکست بخورد، تمام شهر های آمریکا دچار هرج ومرج شده و اقتصاد این کشور با رشد منفی عظیمی روبرو خواهد شد.

ترامپ: اگر بایدن پیروز انتخابات گردد تمام آمریکا مینیاپولیس می گردد!

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ همصحبت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت، اگر در انتخابات ریاست جمهوری امسال بازنده گردد، تمام آمریکا تبدیل به مینیاپولیس می گردد.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، ترامپ در مصاحبه ای با پسرش گفت: احساس می کنم اگر دموکرات ها وارد [کاخ سفید]شوند، نهایتاً وارد چنان رکود و کسادی خواهیم شد که هرگز ندیده اید.

رئیس جمهور آمریکا گفت: رشد [مالی]منفی عظیمی رخ خواهد داد، همه جا هرج ومرج بزرگی رخ خواهد داد و نظم و قانون از بین خواهد رفت. سیاتل و مینیاپولیسی خواهید داشت که قبلاً هرگز ندیده اید. کل کشور مینیاپولیس خواهد شد.

وی اضافه کرد اتفاقاتی که در شهر های مختلف آمریکا رخ داد حیرت انگیز بود و همچنان تخریب و هرج ومرج ادامه داشت تا زمانی که من گفتم باید گارد ملی را وارد عمل کنید.

ترامپ در ادامه گفت: هنگامی که گارد ملی وارد عمل شد، صحنه بسیار زیبایی بود. وی هشدار داد درصورتی که جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری پیروز گردد این کشور دیگر هرگز قابل بازسازی نخواهد شد.

او در ادامه گفت: شهر هایی که دچار مشکل هستند، شهر هایی هستند که توسط دموکرات ها اداره می گردد. این مسئله ساده ای است.

اعتراضات به بی رحمی های پلیس آمریکا و نژاد پرستی سازمان یافته در این کشور بعد از کشته شدن جورج فلوید یک سیاهپوست آمریکایی آفریقایی تبار توسط پلیس شهر مینیاپولیس شروع شده و در هفته های اخیر نیز شدت گرفتند.

بعد از اینکه دونالد ترامپ از گارد ملی در آمریکا خواست تا به منظور سرکوب ناآرامی های به وجود آمده در واشنگتن دی. سی در اعتراض به قتل جورج فلوید و نژاد پرستی وارد عمل شوند، موریل بوزر، شهردار دموکرات این شهر و ترامپ بر سر به کار گیری زور به نزاع پرداختند.

روز گذشته (آدینه) که روز جونتینت، سالگرد گرامیداشت خاتمه برده برداری در آمریکا بود و به عنوان روز آزادی شناخته می گردد، تظاهرات و راهپیمایی هایی در سرتاسر آمریکا برگزار گردید و مردم این کشور خواهان عدالت نژادی در این کشور شدند.

ترامپ در واکنش به این تظاهرات گسترده در یکی از شهر های آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت: معترضان، آنارشیست ها، آشوبگران و غارتگران که در حال حرکت به سوی اوکلاهما هستند لطفا درک کنید، با شما همانند نیویورک، سیاتل یا مینیاپولیس رفتار نخواهد شد، صحنه بسیار متفاوت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترامپ: اگر بایدن پیروز انتخابات گردد تمام آمریکا مینیاپولیس می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اگر بایدن پیروز انتخابات گردد تمام آمریکا مینیاپولیس می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید