بیدود، استارتاپی 140 میلیاردی که تعطیل شد

به گزارش وبلاگ همصحبت، اگه دقت نموده باشید مدتی است که دیگر اثری از دوچرخه های نارنجی در سطح شهر تهران مشاهده نمی گردد. در حالی که معضل ترافیک و آلودگی هوا هر روز در کلان شهرهای ایران بیشتر و بیشتر به چشم می آید. استارتاپ هایی ازین دست می توانستند یاری هر چند کوچکی در حل مشکل باشند که متأسفانه با اقبال خوبی روبه رو نشدند. استارتاپ بیدود که گویا رقمی نزدیک به 140 میلیارد تومان ارزش گذاری شده با پنج هزار دوچرخه اشتراکی و 150 پرسنل تعطیل شد.

بیدود، استارتاپی 140 میلیاردی که تعطیل شد

به گفته مدیرعامل این استارتاپ علت این تعطیلی و شکست استارتاپ بیدود عدم پاسخگویی عدم صدور مجوز و نگاه غیرحرفه ای مدیران شهرداری تهران است.

این استارتاپ در سال 1397 فعالیت خودش رو شروع کرد و تنها پس از گذشت سه سال، فعالیت مسئولان شهرداری دوچرخه های این سرویس رو به علت اتمام قرارداد از سطح شهر جمع آوری کردند.

مدیر عامل این استارتاپ بیان نموده که مدیران شهرداری تهران و شیراز به علت نداشتن دانش کافی مسائل زیادی را در هر دو شهر برای این سرویس ایجاد کردند از نظر ایشون تعلل های زیادی و اعمال نظرهای شخصی و به دور از خرد جمعی باعث ایجاد مشکل برای این استارتاپ و تعطیلی آن شده است. از طرف دیگر شهرداری علت توقف فعالیت بیدود رو بدعهدی این شرکت در تعمیر دوچرخه ها و عدم تحویل داده های ترافیکی سفرهای شهروندان به شهرداری اعلام نموده.

آیا تجربه استفاده از این سرویس رو داشتید؟ به نظرتون چه عامل دیگری در این شکست نقش داشته است؟

به نظر شما چرا استارتاپ هایی مانند اسنپ و تپسی در این حوزه سرمایه گذاری نمی نمایند؟

منبع: مجله شنبه

به "بیدود، استارتاپی 140 میلیاردی که تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیدود، استارتاپی 140 میلیاردی که تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید