بهترین کشور دنیا بر اساس آخرین گزارش ها

به گزارش وبلاگ همصحبت، بر اساس آخرین گزارشات و تحقیقات سال 2020 به بهترین کشور دنیا و سپس به رتبه های دوم و سوم این لیست در این پست از بلاگ خبرنگاران نگاهی میندازیم. این رتبه بندی ها برای افرادی که در پی رضایت صد در صدی از سفر به یک کشور هستند بسیار حائز اهمیت میباشد و در واقع افرادی که بلیط هواپیما رزرو میکنند و به یک کشور برای سرگرمی و سرگرمی سفر میکنند باید بهترین ها را تجربه کنند، در لیستی که به تازگی منتشر شده است، بهترین کشورهای دنیا را معین کرده اند و در این لیست شاهد درخشش کشور سوئیس در رتبه نخست بهترین کشور دنیا هستیم، در رتبه های بعد کانادا و ژاپن قرار دارند که در ادامه در این باره اطلاعاتی را برای شما علاقه مندان سفر به این 3 کشور عنوان میکنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین کشور دنیا بر اساس آخرین گزارش ها

سفر به سوئیس

سوئیس یک کشور فوق العاده زیبا و تمیز است که در بخش غربی اروپا واقع شده است، قبل از رزرو بلیط هواپیما باید به این نکته دقت داشته باشید که باید برای رفتن به سوئیس که مرکز آن شهر برن است باید ویزای شینگن دریافت نمایید که فرایند نسبتاً سختی دارد، در واقع حساب اقتصادی، سابقه سفر، توجیه سفر، داشتن کار و ... عواملی هستند که باید قبل از گرفتن ویزای شینگن به فکر آنها باشید، اگر هم این نوع ویزا را گرفته اید به برن سفر کنید و از نزدیک شاهد بهترین کشور دنیا در سال 2020 باشید.

درست است که این کشور زیر 8 میلیون نفر جمعیت دارد ولی یکی از ثروتمندترین کشورهایی است که در دنیا به شکل قابل توجهی وجود دارند. از جمله زبان هایی که در این کشور استفاده میشود زبان، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی است.

این کشور چون یک کشور بی طرف است و در مناسبات سیاسی شرکت نمیکند در آن جنگی را شاهد نیستیم و این امن بودن یکی از دلایلی است که آن را در این لیست و در رتبه اول قرار داده است، هچنین شهر ژنو سوئیس نیز برای ملاقات های سیاسی و کارهای مرتبط با سازمان ملل بسیار مشهور شده است.

این کشور وسعت زیادی ندارد و یک سفر یک هفته ای برای مسافرت به شهرهای گردشگر پذیر آن بسیار مناسب است، اگر چه سفرهای کوتاه مدت به برن هم انجام میشود ولی با توجه به هزینه ای که باید برایبلیط هواپیما بپردازید، سفر کوتاه مدت توجیه اقتصادی ندارد.

بیشتر مردم این منطقه دینشان مسیحیت است. اگر کارتون هایدی را یادتان باشد که از رمانی به همین نام گرفته شده بود، این اثر از یوهانا اشپیری بود که یک شخصیت معروف در ادبیات سوئیس میباشد.

حدود 20 درصد از مساحت سوئیس را رشته کوه های آلپ، دریاچه ها و یخچال های طبیعی تشکیل داده است. در این کشور بیکاری کم است و نیروی کار ماهر زیاد است. شهروندان سوئیس بیشترین برنده ها در بخش جایزه نوبل هستند و از سایر کشورها بیشتر ثبت اختراع دارند.

سفر به کانادا

کاناد با دارا بودن کیفیت زندگی بالا، اقتصاد خوب و آب و هوای بسیار عالی توانسه است در رتبه دوم این لیست قرار بگیرد. برای رفتن به کانادا باید ویزای کانادا را دریافت کنید و سپس برای بلیط هواپیما ونکوور یا تورنتو اقدام کنید. ونکوور و تورنتو دو شهر مهم گردشگر پذیر کانادا هستند و فوق العاده زیبا هستند.

بخشی از کانادا منطقه ای است به نام کبک، که حال و هوای فرانسوی دارد و زبان این منطقه فرانسوی است. همچنین بخشی از این کشور که در نزدیکی قطب شمال است بسیار سرد است. در کل با داشتن ویزای کانادا میتوانید در هر بار سفر تا 6 ماه اقامت داشته باشید و برای تورهای کوتاه مدت مناسب نیست و این موضوع به علت هزینه های بالای بلیط هواپیما در جهت تهران به کانادا است.

سفر به ژاپن

سومین کشوری که در این لیست جای گرفته است کشور ژاپن است که اگر بتوانید ویزای این کشور را داشته باشید در گرفتن ویزای شینگن و ویزای کانادا به شما کمک خواهد کرد، در خصوص شرایط ویزای ژاپن میتوانید با شرکت وبلاگ همصحبت به شماره 75134000 تماس حاصل فرمایید.

این کشور همچنین سومین اقتصاد بزرگ دنیای است و مرکز آن توکیو است.

رزرو هتل خارجی

منبع: تریپ

به "بهترین کشور دنیا بر اساس آخرین گزارش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کشور دنیا بر اساس آخرین گزارش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید